سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۱
بررسي رخدادهاي پس از انتخابات دهم از نگاه مقام معظم رهبري

مدير مسوول موسسه قدر ولايت از تدوين دو كتاب درباره رخدادهاي پس از انتخابات دهم رياست جمهوري با عناوين «وظايف در شرايط فتنه» و «دفاع از هويت جمعي ملت و كشور» خبر داد و اظهار داشت: اين آثار را پژوهشگران اين مركز در راستاي بيانات مقام معظم رهبري به عنوان منبعي براي پژوهش‌هاي آتي تاريخ سياسي تهيه و تنظيم كرده‌اند.

احمد عطايي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، درباره اين آثار توضيح داد: كتاب «وظايف در شرايط فتنه» هفت قشر جامعه نظير نخبگان و فرهيختگان سياسي، علما و روحانيون، مسوولان نظام، دانشجويان و دانشگاهيان و مردم را مخاطبان خود قرار مي‌دهد.

وي ادامه داد: اينها اقشاري‌اند كه از زبان مقام معظم رهبري وظايفي براي آنها بيان شد و اين وظايف استنباطي و تصريحي‌ بودند. موسسه قدر ولايت اين كتاب را پس از اخذ مجوز نشر در شمارگان 5000 نسخه و 216 صفحه به چاپ مي‌رساند.

مدير مسوول موسسه فرهنگي و هنري قدر ولايت، مضامين كتاب «دفاع از هويت جمعي ملت و كشور» را در بررسي مواضع مقام معظم رهبري درباره جريانات انتخابات دهم از ابتداي سال 88 تا اواسط سال 89 توصيف كرد و گفت: اين كتاب با استناد به بيانات آيت‌الله خامنه‌اي، به بررسي ماجراي فتنه مي‌پردازد.

عطايي تصريح كرد: در جريان اين رخدادها مقام معظم رهبري پيام‌ها و هشدارهايي دادند و درس‌هايي را از اين وقايع براي مردم ايران عنوان كردند. اين كتاب با اشاره به اين موضوعات مي‌كوشد مروري بر عبرت‌ها و سلوك سياسي ـ نظامي در برخورد با مخالفان داشته باشد.

وي با اشاره به اين كه همه مردم، مخاطبان اين آثارند، درباره واپسين كتاب عنوان كرد: موسسه قدر ولايت در نظر دارد اين كتاب 247 صفحه‌اي را در شمارگان 5000 نسخه منتشر كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط