شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۲
زندگی "مريم فرهانيان"، موضوع  نخستين کتاب حوزه‌هنري آبادان

نخستين كتاب دفتر مطالعات و ادبيات پايداري حوزه هنري آبادان، با هدف معرفي شهيده مريم فرهانيان تدوين شده و در آينده‌اي نزديك به چاپ خواهد رسيد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) اين اثر براساس خاطرات گردآوري شده درباره شهيده مريم فرهانيان، بانوي امدادگر جنوبي در جبهه‌هاي دفاع مقدس نوشته شده است.

اين كتاب كه هنوز عنوان آن مشخص نيست، تلفيقي از عكس‌ها و خاطرات مربوط به اين شهيده دوران دفاع‌مقدس را دربرگرفته و زندگي‌نامه او را در قالب خاطرات كوتاه، بازگو كرده است.

حوزه‌هنري آبادان، تدوين اين اثر را برعهده داشته و در آينده‌اي نزديك با مشاركت اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس بسيج ناحيه سپاه آبادان به چاپ خواهد رسيد.

پيش از اين سيد محمد ميرفصيحي، مسوول روابط عمومي حوزه هنري آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ايبنا گفته بود:‌ دفتر ادبيات و هنر مقاومت اين حوزه، پس از گذشت 19 سال از زمان تاسيس، هنوز هيچ كتابي درباره انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي منتشر نكرده است. 

وي عدم وجود ارتباط مناسب بين نهادهاي مسوول حوزه دفاع‌مقدس در شهر آبادان با حوزه هنري را يكي از عوامل كم‌كاري اين دفتر مي‌دانست. اما اكنون اين ارتباط برقرار شده تا فعاليت انتشاراتي حوزه‌هنري آبادان در عرصه دفاع‌مقدس و انقلاب اسلامي، تقويت و حمايت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط