پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
ایجاد نام تجاری جدید در انتشارات «کوارتو» برای آثار اسپانیایی

انتشارات «کوارتو»، که مرکز آن در «نیویورک» و «لندن» قرار دارد، نام تجاری جدیدی برای چاپ آثار اسپانیایی‌زبان ایجاد کرده است تا بازار انتشار آثار اسپانیایی را در دست بگیرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پابلیشرز ویکلی- کمی پس از اینکه خبر ایجاد دو نام تجاری جدید در حوزه کتاب تصویری کودک در «ایالات متحده» اعلام شد گروه «کوارتو» از ایجاد علامت تجاری اسپانیایی در همین زمینه با عنوان Quarto Iberoamericana پرده برداشت.
 
این نام تجاری با همکاری ویراستارانی شکل می‌گیرد که در کشور «آرژانیتن» حضور دارند و «کوارتو» رابطه طولانی با آنان دارد. بنا بر گزارش «کوارتو» این همکاری به دو شرکت امکان دسترسی مستقیم  به بازار کتب اسپانیایی زبان را می‌دهد.
 
«دیوید اینمان» طی بیانیه‌ای اعلام کرد: « فرصتی بی‌نظیر در بازار زبان اسپانیایی وجود دارد و ما معتقدیم این تجربه جدید به ما فرصت گسترش فعالیت‌مان را می‌دهد.»
 
Quarto Iberoamericana قرار است سالیانه خدود 20 کتاب منتشر کند و این کار را از پاییز سال 2017 با انتشار 6 کتاب در زمینه‌های آشپزی، روانشناسی، و آثار معنوی آغاز خواهد کرد. مدیران «کوارتو» می‌گویند کمی زمان می‌برد تا این برند جدید انتشاراتی راه واقعی خود را بیابد.
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها