چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۰
نشر علم و حركت با بيش از 120 عنوان اثر  به نمايشگاه كتاب مي‌آيد

مدير مسوول انتشارات علم و حركت با اعلام اين كه اين مركز با ارايه بيش از120 عنوان كتاب در بيست ‌و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران شركت مي‌كند عنوان داشت: 25 عنوان از اين آثار براي نخستين بار در نمايشگاه كتاب تهران عرضه خواهند شد._

روبن شاهورديان در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در اين باره گفت: كتاب‌هاي «تمرين‌هاي نوين ايروبيك»، «آمادگي جسماني دوران بارداري و سلامت مادر»، «قوانين و مقررات فوتبال»، «قوانين و مقررات فوتسال»، «قوانين و مقررات فوتبال ساحلي»، «استراتژي داوران موفق فوتبال»، «درك رشد حركتي در دوران مختلف زندگي» و «بيومكانيك ورزش و تمرين» از جمله كتاب‌هايي‌اند كه در نمايشگاه كتاب تهران براي نخستين بار ارايه مي‌شوند.

وي از نمايشگاه كتاب تهران به عنوان يك رويداد بزرگ فرهنگي ياد كرد و گفت: نمايشگاه كتاب تهران به دليل هماهنگي برگزاري آن با زمان درس و برگزاري امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها فرصت بسيار مغتنمي به نظر مي‌رسد تا دانش‌آموزان و دانشجويان كتاب‌هاي مورد نيازشان را با بهاي مناسب فراهم كنند. همچنين نمايشگاه كتاب تهران، مكان مناسبي براي ارايه تازه‌هاي نشر ناشران محسوب مي‌شود.

مدير مسوول انتشارات علم و حركت افزود: از ميان آثاري كه بازچاپ شده‌اند و در بيست ‌و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران ارايه خواهند شد، مي‌توان به كتاب‌هاي «راهنماي كامل آسيب‌هاي ورزشي»، «استعداديابي در ورزش»، «كمك‌هاي اوليه در ورزش»، «مباني استراتژي در واليبال»، «اصول سازمان و مديريت ورزشي» و «آموزش تكواندو پومسه» اشاره كرد.

شاهورديان با تاكيد بر رشد كمي و كيفي آثار قابل ارايه به نمايشگاه كتاب تهران در مقايسه با سال گذشته تصريح كرد: انتشارات علم و حركت با 25 عنوان كتاب چاپ نخست در نمايشگاه كتاب تهران حضور خواهد داشت، در حالي كه سال گذشته با 13 عنوان كتاب چاپ نخست در نمايشگاه شركت كرد.

مدير مسوول انتشارات علم و حركت گفت: انتشارات علم و حركت در حال حركت به سمت چاپ و نشر كتاب‌هاي منبع و مرجعي است كه در سراسر دنيا رواج دارند. از اين ميان مي‌توان به كتاب‌هاي «بيومكانيك ورزش و تمرين» و «اصول سازمان و مديريت ورشي» اشاره كرد. اين آثار علاوه بر پوشش سرفصل‌هاي درسي دانشگاه‌ها به ارايه مثال‌هاي بومي نيز مي‌پردازند.

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران امسال از 14 تا 24 ارديبهشت در مصلاي امام خميني(ره) برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط