جمعه ۱۱ آبان ۱۳۸۶ - ۰۹:۲۰
کتاب جدیدی از نیکلاس اسپارکس منتشر می‌شود

«در اولین نگاه» یکی از آخرین نوشته‌های نیکلاس اسپارکس، نویسنده امریکایی، توسط شهرزاد فتوحی ترجمه شده و به زودی به بازار کتاب ایران عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رمان «در اولین نگاه» (At First Sight)، از آخرین نوشته‌های نیکلاس اسپارکس، نویسنده امریکایی، به زودی با ترجمه شهرزاد فتوحی به بازار کتاب ایران عرضه می‌شود.

«در اولین نگاه» به مفهوم عشق‌هایی که در اولین نگاه شکل می‌گیرند می‌پردازد. اولین جمله این رمان با این پرسش آغاز می‌شود:«آیا واقعا عشق در نگاه اول ممکن است؟‌» و در آن ماجرای زوج جوانی نقل می‌شود که در شهر کوچک بون کریک، در کارولینای شمالی زندگی خوبی را سپری می‌کنند، اما درست در هنگامی که در انتظار تولد دخترشان هستند، پیام های اسرار آمیز و آشوب برانگیزی زخم‌های کهنه زندگی آنها را تازه می‌کند و زنجیره‌ای از رویداد‌ها مسیر زندگی این زوج جوان را تغییر می‌دهد.

اسپارکس، نویسنده ۴۲ ساله امریکایی، تاکنون ۱۳ رمان منتشر کرده و «در اولین نگاه» یازدهمین رمان او محسوب می‌شود که در اواخر سال ۲۰۰۵ میلادی به انتشار رسیده است.

برخی از آثار این نویسنده به فیلم‌های سینمایی پرفروشی تبدیل شده‌اند و تاکنون بیش از ۵ رمان از نوشته‌های او توسط مترجمانی چون طاهره صدیقیان، نفیسه معتکف و سپند نام‌آور به فارسی ترجمه شده‌اند.

از میان کتاب‌های این نویسنده که به فارسی ترجمه شده‌اند می‌توان به آثاری چون : «فرشته نگهبان»، «عشق گمشده»، «نامه‌ای از دیروز» و «در پیچ و خم جاده» اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها