جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۰
مردم لطف دارند و من هم به مصلا مي‌آيم

كاپيتان سابق تيم ملي فوتبال كشورمان عنوان كرد: تنوع كتاب‌ها در حوزه‌هاي مختلف به ويژه علوم ورزشي و فوتبال سبب رغبت ورزشكاران براي حضور در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران شده است./

جواد زرينچه در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت: طبيعي است دوستداران و نخبگان عرصه ورزش با حضور چهره‌هاي سرشناس ورزشي در نمايشگاه دور آنان جمع شوند و آن‌ها نتوانند از فضاي نمايشگاه استفاده كنند. اميدوارم مسوولان فكري براي رفع اين مساله انجام دهند تا هنرمندان، ورزشكاران و كساني كه به نوعي در جامعه شهرت كسب كرده‌اند نيز بتوانند به راحتي از فضاي نمايشگاه استفاده كنند.

زرينچه كه با سانتر خود در ديدار تيم ملي كشورمان مقابل آمريكا و زمينه‌ساز گل اول ايران توسط حميد استيلي و همچنين شادي جامعه ورزش‌دوستان شد، ادامه داد: در حالي که به نظر من فرهنگ كتابخانه‌‌داري و كتابخواني در كشورمان جايگاه مناسبي ندارد، نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران مي‌تواند فضايي ايده‌آل براي تبليغات در اين حوزه و كمك به كسب جايگاه مناسب كتابخواني و كتابخانه‌داري شود.

وي تصريج كرد: ناشران ورزشي با حرفه‌اي‌تر كردن كتاب‌هاي خود و ارتباط با باشگاه‌هاي ورزشي مطرح جهان و كسب علوم تازه آن‌ها در حوزه‌هاي مختلف علم ورزش به ويژه فوتبال، مي‌توانند به حرفه‌اي شدن ورزش كشورمان نيز كمك شاياني كنند.

وي اظهار داشت: با وجود جمع شدن مردم به دور ورزشکان و همچنين لطفي که به خود من دارند، بازهم به نمايشگاه كتاب تهران خواهم آمد.
 
کاپيتان سرشناس و محبوب سابق باشگاه استقلال تهران گفت: كتاب‌هاي تغذيه، روانشناسي و بدنسازي ورزشي، اولويت من براي خريد كتاب خواهند بود و پس از آن به بخش كتاب‌هاي عمومي خواهم رفت.  

وي در پايان پيشنهادي را عنوان كرد و گفت: مي‌توان با اختصاص دادن زمان يا روزهاي خاصي در ابتدا يا انتهاي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي كتاب تهران ويژه حضور سياست‌مداران، هنرمندان، ورزشكاران و چهره‌هاي برجسته كشوري در اين رويداد بزرگ، فضايي مناسب براي بهره‌مندي تمام اقشار جامعه از نمايشگاه را فراهم كرد. 

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران تا 24 ارديبهشت ماه در مصلاي امام خميني (ره) داير است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط