جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۰
تازه‌هاي بامداد و نشر ورزش در نمايشگاه کتاب

مسوول غرفه بامداد كتاب و نشر ورزش در بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران از ارايه 15 كتاب تازه منتشر شده در غرفه اين نشر خبر داد./

امير صادقي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت: 14 اثر تازه از سوي نشر ورزش و يک اثر تازه از بامداد كتاب در روز ابتدايي بيست ‌و ‌چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران در غرفه اين نشرها قرار گرفتند تا كتاب‌هايي كه حتي در بروشور تبليغاتي خود به عنوان آثار در دست چاپ، آورده شده نيز در نمايشگاه عرضه شوند.

وي افزود: نشر ورزش با پرداختن به حوزه ورزش عمومي توانسته است توجه بسياري از ورزش دوستان و افشار مختلف جامعه را به خود جلب كند. از اين رو، با سرمايه‌گذاري مناسب به انتشار كتاب‌هايي در حوزه ورزش مدارس پرداخته است.

صادفي ادامه داد: از آن‌جايي كه تخفيف 10 درصدي براي ناشران نمايشگاه الزامي است، در صورت مراجعه مدارس، فرهنگيان و دانش‌آموزان به غرفه نشر‌ ورزش يا بامداد كتاب، مي‌توانند از 20 درصد تخفيف ويژه بهره‌مند شوند.

وي در پايان به جايگاه غرفه بامداد كتاب اشاره كرد و گفت: خوشبختانه در نمايشگاه امسال فضاي مناسب‌تري نسبت به سال گذشته براي ناشران دانشگاهي در نظر گرفته شده است. غرفه نشر بامداد كتاب در ميان ناشران دانشگاهي و غرفه انتشارات نشر ورزش نيز در سالن ناشران عمومي قرار گرفته است.

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران تا 24 ارديبهشت ماه در مصلاي امام خميني (ره) داير است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط