چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۰
182 مكتوب انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و انديشه در نمايشگاه قرآن

سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي با ارايه 182 عنوان از آثار ديني و علوم قرآني در نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن حضور دارد._

افسانه بختياري، مسوول روابط عمومي سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) با بيان اين خبر عنوان كرد: در غرفه اين مركز كه در راهروي شماره شش قرار دارد، تمامي آثار عرضه شده با تخفيف 20 درصدي به مخاطبان ارايه مي‌شوند.

وي يادآور شد: طي روزهاي برپايي اين نمايشگاه، عده‌اي از نويسندگان و محققان اين مركز به صورت به تناوب در غرفه اين انتشارات حضور مي‌يابند و راهنما يا پاسخگوي سوالات مراجعان اين غرفه خواهند بود.

بختياري كتاب‌هايي نظير «اخلاق الهي» نوشته مجتبي تهراني، «بيولوژي نص» تاليف عليرضا قائم‌نيا، «دانشنامه امام علي(ع)»، «فقه و مصلحت» به قلم ابوالقاسم علي‌پور، «امام علي(ع) و خوارج» ترجمه دكتر سپهري، «درآمدي بر هرمنوتيك» اثر احمد واعظي و «سخن گفتن از خدا» نوشته اميرعباس علي‌زماني را از جمله آثار برجسته اين سازمان در اين دوره از نمايشگاه قرآن خواند.

نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم با شعار «قرآن كتاب بيداري اسلامي» تا چهارم شهريورماه از ساعت 17 تا 24 و روزهاي تعطيل از ساعت 14 در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط