شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰
حمايت از فرزندان بي‌سرپرست و بدسرپرست در نمايشگاه قرآن

سازمان بهزيستي كشور، غرفه‌اي از غرفه‌هاي نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن را به امور خدماتي در راستاي حمايت از كودكان اختصاص داده است. بازديدكنندگان مي‌توانند براي ارايه كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي به فرزندان بي‌سرپرست و بدسرپرست، به اين غرفه مراجعه كنند._

منيره‌سادات رضوي، دبير شوراي فرهنگي بهزيستي شهرستان ري در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين مطلب اظهار كرد: سازمان بهزيستي كشور در طرح «حامي» معاونت‌هاي تخصصي توان‌بخشي امور اجتماعي و پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي معلوليت‌ها را با هدف حمايت از فرزندان بي‌سرپرست و بدسرپرست، زنان بي‌سرپرست و بدسرپرست، جامعه هدف عقب‌مانده ذهني ـ جسمي، معلولان ضايع نخاعي، سالمندان و ... را بر عهده دارد.

مسوول غرفه بهزيستي نمايشگاه قرآن كريم ادامه داد: علاقه‌مندان براي مشاركت در اين طرح مي‌توانند با توجه به شناسنامه‌هاي درمان، تحصيل و مسكن افراد نيازمند و شناسنامه فرزندان بي‌سرپرست و بد‌سرپرست، نوع كمك‌هاي خود را مشخص و فرم مربوطه را در همين غرفه تكميل كنند.

رضوي در پايان گفت: همچنين نيكوكاران مي‌توانند براي ثبت‌نام و كسب آگاهي بيشتر از طرح «حامي» با شماره‌ 55641130 تماس بگيرند.

نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم از پنج‌شنبه(6 مرداد) تا جمعه(4 شهريور) با شعار «قرآن، كتاب بيداري اسلامي»در مصلاي امام خميني(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط