یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۴
ارائه «درس‌هايي از قرآن» در نوزدهمين نماشگاه قرآن كريم

«مركز فرهنگي هنري درس‌هايي از قرآن» براي شانزدهمين سال با دستي پر در نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم حضور يافته است.*

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، كتاب شاخص مركز فرهنگي هنري درس‌هايي از قرآن «تفسير نور حجت‌الاسلام والمسلمين قرائتي» است كه به صورت 10 جلدي در جعبه‌ بسته‌بندي شده و با تخفيف ويژه نمايشگاه قرآن كريم به فروش مي‌رسد.

عليرضا متوسل، غرفه‌دار اين انتشارات، درباره لوح فشرده «مجموعه آثار» توضيح داد: در اين لوح، متن و صوت كل برنامه‌هاي «درس‌هايي از قرآن» از سال 58 تا سال 89 همراه با تعدادي كليپ تصويري وجود دارند. همچنين تمامي كتاب‌هاي حجت‌الاسلام قرائتي در اين لوح گرد‌آوري شده‌اند.

وي در معرفي آثار تازه منتشر شده اين مركز به «راهكارهاي تقويت انگيزه و نشاط» نوشته‌ حجت‌الاسلام قرائتي و «سيماي حقوق در اسلام (بر اساس تفسير نور)» نوشته مجتبي جاويدي اشاره كرد.

متوسل اگفت: از مجموعه كتاب‌هاي پالتويي اين مركز  تاكنون تفسير 15سوره از قرآن به چاپ رسيده و امسال نيز سوره مبارك «انفال» به اين مجموعه افزوده شده است.

كتاب «دقايقي با قرآن» نيز خلاصه‌اي از تفسير نور است و در آن آيات كاربردي كه مردم در زندگي روزمره‌شان به آن‌ها بيشتر نياز دارند، جمع‌آوري شده‌اند‌. اين كتاب نيز از تازه‌هاي اين مركز است.

همچنين بسته‌اي حاوي شش لوح فشرده كه در آن حجت‌الاسلام موسوي جزء 30 تفسير نور را به‌صورت تصويري و به زبان انگليسي بيان مي‌كند، در اين غرفه به چشم مي‌خورد.

نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم از پنج‌شنبه(6 مرداد) تا جمعه(4 شهريور) در مصلاي امام خميني(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط