چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۰
«مهندسي بدنسازي در فوتبال» به ميدان آمد

كتاب «مهندسي بدنسازي در فوتبال» اثر «سيمون تاداني» بدنساز ليگ برتر فوتبال انگليس با ترجمه بهزاد نوشادي از سوي نشر زانيس منتشر شد.*

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اين اثر با نشان دادن نمايه‌اي كامل از ‌آنچه در بدنسازي فوتبال اتفاق مي‌افتد و بايد انجام شود، مي‌تواند منبع موثري براي مربيان بدنساز فوتبال كشورمان و اهالي اين ورزش و همچنين دانشجويان تربيت بدني و علوم ورزشي محسوب شود. 

اثر حاضر در 12 مرحله بدنسازي فوتبال را در شرايط و موقعيت‌هاي مختلف شرح مي‌دهد كه از جمله آنها مي‌توان به آزمايش گرفتن در فوتبال، فصل استراحت، تكنولوژي در فوتبال امروزي، ارتباط تمرينات با توپ و بدون توپ در بدنسازي و ساختن بازيكنان سريع اشاره كرد.

در قسمتي از مقدمه مترجم آمده است: «در اين كتاب راهكار برنامه‌ريزي براي پيروزي و كسب موفقيت در حد چشم‌گيري به چشم مي‌خورد. اميد است مربيان ايراني با توجه به الگوهاي مناسب تيم‌هاي موفق دنيا براي هر روز، هر هفته، هر ماه و هر فصل خود دورنماي هدفگذاري اثربخشي ترسيم نمايند. مطالعه اين كتاب شايد فانوسي راهنماي كشتي‌هاي سرگردان برخي تيم‌ها فوتبال ما براي رسيدن به آرزوي هدف‌هاي بزرگ و موفقيت باشد.»

كتاب «مهندسي بدنسازي در فوتبال» از سوي نشر زانيس باشمارگان 3000 نسخه، 144 صفحه و بهاي 50000 ريال منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط