شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۷
توزیع و بازاریابی مهمترین چالش‌های ناشران مسلمان است

مدیر انتشارات «اصالت» لبنان معتقد است، سیستم توزیع و بازاریابی نامناسب از عمده مشکلات و چالش‌های ناشران مسلمان در معرفی آثار خود در سطح بین‌المللي است.*

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، شرن ریضیه در گفت‌وگو با ستاد خبری دومین اجلاس بین‌المللی ناشران جهان اسلام گفت: اصلاح نظام توزیع، تلاش برای استفاده از سیستم‌های نوین بازاریابی و تمرکز بیشتر بر انتشار آثار دینی و مذهبی می‌تواند سهم ناشران مسلمان را از بازار جهانی کتاب تا حد قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد.

وي افزود: ناشران مسلمان باید بیش از آنچه تاکنون صورت گرفته است، نتایج نشر و تولید آثار خود را در معرض دید دیگران قرار داده و تصویری واقعی از توانمندی‌ها و ظرفيت‌هاي موجود بازار نشر در کشورهای مسلمان ارايه دهند.

ريضيه با بیان اینکه نشر در جهان اسلام همچنان رو به گسترش و توسعه است، خواستار اتحاد بیشتر ناشران مسلمان برای رفع کاستی‌های موجود در حوزه نشر اسلامی شد.

دومین اجلاس بین‌المللی ناشران جهان اسلام، مهرماه امسال با حضور ناشران مسلمان بیش از 40 کشور جهان در تهران برگزار می‌شود. محورهای اين اجلاس به نشر قرآن كريم، حقوق مولفان، مترجمان و ناشران، نشر الكترونيك، سيستم اقتصاد نشر و نيازسنجی موضوعات فكری و فرهنگی جهان اسلام معطوف خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها