دوشنبه ۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۲
برگزاری نمایشگاه‌های کتاب دانشجویی در هفته کتاب

محمد رضا فرطوسی نماینده وزارت علوم در هفتمین نشست هم اندیشی هفته کتاب از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در دانشگاه‌های کشور خبرداد و گفت: دانشگاه‌های اصفهان، سمنان و کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران در روزهای هفته کتاب نمایشگاه کتاب برگزار می‌کنند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) فرطوسی نماینده وزارت علوم در هفتمین نشست هم اندیشی نوزدهمین دوره هفته کتاب که صبح امروز در ساختمان فجر وزارت ارشاد برگزار شد، گفت: یکی از برنامه‌های وزارت علوم در هفته کتاب برگزاری نمایشگاه‌های کتاب دانشجویی در سراسر کشور است.

وی ادامه داد: علاوه بر نمایشگاه‌های سراسری، دانشگاه‌های اصفهان، سمنان و کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران نیز در ایام هفته کتاب نمایشگاه برگزار می‌کنند.

او یکی دیگر از برنامه‌های این وزارت‌خانه در هفته کتاب را تجهیز کتابخانه‌ها به صورت نمادین عنوان کرد و از تجهیز و افتتاح کتاب خانه‌های‌ «دفاع مقدس» و «امام انقلاب» خبر داد.

فرطوسی با اشاره به انتشار ویژه نامه هفته کتاب با نام «یادگار ماندگار» در نشریات این وزارتخانه اضافه کرد: در روزهای هفته کتاب دانشجویان برای نخستین بار و به صورت رایگان به مرکز «کتب اسلامی نور» دسترسی پیدا می‌کنند. دسترسی دانشگاه‌های کشور به این مرکز بعد از هفته کتاب هم ادامه خواهد یافت.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مسابقات کتاب‌خوانی را یکی دیگر از برنامه‌های این وزارتخانه در هفته کتاب اعلام کرد و گفت: در این هفته از دو مجموعه کتاب «بررسي و نقد جريان‌هاي نو ظهور و عرفان‌هاي كاذب» و «دانستني‌هاي ايران» و دو کتاب «بيداري اسلامي» و «مقاومت اسلامي» رونمایی می‌شود.

او در پایان از درج پیام «هفته کتاب» در فیش‌های حقوقی کارکنان اين وزارتخانه و مسابقه کتاب‌خوانی میان کارمندان وزارت علوم استقبال کرد.

نوزدهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ۲۲ تا ۲۹ آبان ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها