یکشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۰
«چكيده حماسه غدير» حكيمي منتشر مي‌شود

انتشارات «دليل ما» در آستانه عيد غدير خم و همزمان با نخستين روز هفته كتاب «چكيده كتاب حماسه غدير» نوشته محمدرضا حكيمي را منتشر مي‌كند. ابوالقاسم آقايي و اعظم كريمي، چكيده‌نويسي اين اثر را برعهده داشتند.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين نوشتار كه قرار است از امروز(يكشنبه، 22 آبان ماه) در كتابفروشي‌ها توزيع شود، برگزيده‌اي از كتاب حماسه غدير  حكيمي است و تحقیقی درباره آثار اعتقادی و اجتماعی واقعه غدیر در طول تاریخ به شمار مي‌آيد. 

نویسنده در این کتاب خوانندگان را به اين سمت سوق می‌دهد که غدیر و پذیرش ولایت علی(ع) راهی است که مسلمانان باید به آن بپیوندند تا اسلام پایدار بماند. 

اين كتاب با تاكيد بر اهميت واقعه‌ غدير، شخصيت بزرگ علامه اميني و کتاب گرانقدر وي «الغدير في الکتاب و السنه و الادب» را مي‌شناساند. حكيمي در اين کتاب با دلايل و احاديث فراواني اثبات مي‌كند که مسلمانان بعد از پيامبر اکرم(ص) بايد «ولي» مي‌داشتند، اگر هيچ نصي بر انتصاب حضرت علي(ع) بر اين امر موجود نبود، باز شايسته‌ترين و لايق‌ترين فرد، وجود مقدس حضرت امير(ع) بود. 

مولف براي تأييد اين موضوع ده‌ها شاهد از سخنان بزرگان و علماي شيعه و اهل سنت با ذکر دقيق منبع عنوان مي‌كند.

انتشارات «دليل ما» نخستين چاپ «چكيده كتاب حماسه غدير» را به تازگي در 120 صفحه پالتويي به چاپ رسانده است. اين كتاب از 22 آبان ماه روانه بازار نشر مي‌شود. پيش از اين «چكيده حماسه غدير» به صورت رقعي منتشر شده بود و اين بار اين كتاب براي دسترسي بيشتر مخاطبان در قطع پالتويي و با چكيده‌نويسي ابوالقاسم آقايي و اعظم كريمي منتشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط