شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰
تدريس «آشنايي با مباني دفاع‌مقدس» در تمامي دانشگاه‌ها

معاون آموزشي پژوهشگاه علوم و معارف دفاع‌مقدس از ارايه درس 2 واحدي و اختياري «آشنايي با مباني دفاع‌مقدس» در تمامي دانشگاه‌هاي سراسر كشور در نيمسال اول 90 ـ 91 خبر داد.حدود 200 عنوان كتاب پژوهشي جنگ براي مطالعه و استفاده دانشجويان معرفي شده است.-

احمد جنتي‌محب در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) و با اشاره به هفتمين ترم ارايه اين درس در پاييز سال 90 اظهار كرد: در حال حاضر 73هزار و 421 دانشجو در 1821 كلاس درس 2 واحدي و اختياري «آشنايي با مبناي دفاع‌مقدس» حضور دارند.

وي با اشاره به افزايش تعداد كلاس‌ها و دانشجويان ادامه داد: اين دانشجويان توسط 603 استاد با مباحث مرتبط با جنگ‌تحميلي عراق عليه ايران و عمليات‌هاي شاخص آن دوران آشنا مي‌شوند.

معاون آموزشي پژوهشگاه علوم و معارف دفاع‌مقدس گفت: اين كلاس‌ها در تمامي واحدهاي دانشگاه‌هاي دانشگاه‌هاي آزاد، دولتي، پيام‌نور، علمي ـ كاربردي و علوم پزشكي سراسر كشور تشكيل شده‌اند. البته هنوز آمار دقيق تعداد دانشگاه‌ها را استخراج نكرده‌ايم.

جنتي‌محب در پايان از معرفي منابع پژوهشي و مطالعاتي به استادان و دانشجويان علاقه‌مند به درس «آشنايي با مباني دفاع‌مقدس» خبر داد و افزود: حدود 200 عنوان كتاب پژوهشي جنگ براي مطالعه و استفاده دانشجويان معرفي شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط