یکشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰
برپايي نمايشگاه كتاب در 6 شهرستان استان گلستان

كارشناس مسوول فرهنگي ـ هنري اداره كل آموزش و پرورش استان گلستان از برپايي نمايشگاه كتاب در شش شهرستان اين استان به مناسبت ايام دهه فجر خبر داد و گفت: در هر يك از اين نمايشگاه‌ها 2 هزار و 500 عنوان كتاب عرضه خواهد شد._

پرويز سَنَدزايي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين‌كه اسامي شهرستان‌هايي كه در دهه فجر ميزبان نمايشگاه كتاب‌ خواهند بود، به زودي اعلام خواهند شد اظهار كرد: اين نمايشگاه‌ها با مديريت ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌‌هاي استان گلستان برگزار مي‌شوند.

وي با اشاره به اين‌كه كتاب‌ها به صورت امانت از ناشران كتاب‌هاي آموزشي و كمك آموزشي سراسر كشور تهيه و در اين نمايشگاه‌ها عرضه مي‌شوند عنوان كرد: اداره كل آموزش و پرورش استان گلستان پس از اتمام زمان برپايي اين نمايشگاه‌ها، كتاب‌هاي باقي‌مانده در نمايشگاه‌ها را با هدف تجهيز كتابخانه‌هاي مدارس در ميان مدارس اين استان توزيع مي‌كند.

كارشناس مسوول فرهنگي ـ هنري اداره كل آموزش و پرورش استان گلستان افزود: ترويج فرهنگ مطالعه در ميان دانش‌آموزان و فرهنگيان و تحقق فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر «برپايي نهضت مطالعه مفيد در كشور» از جمله اهداف برگزاري اين نمايشگاه‌ها به شمار مي‌آيند.

سَنَدزايي همچنين از توزيع رايگان 140 كارتن كتاب در ميان مدارس تمام شهرستان‌هاي استان گلستان خبر داد و گفت: اين كتاب‌ها در ايام دهه فجر با هدف تجهيز كتابخانه‌هاي مدارس در اختيار آن‌ها قرار مي‌گيرند.

وي يادآور شد: كتاب‌هاي موجود در اين كارتن‌ها به حوزه‌هاي مختلف علمي، فرهنگي، اجتماعي، سياسي، داستان، شعر، قصه، كتاب‌هاي مرجع، قرآن و نهج‌البلاغه مربوط مي‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط