سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰
دانش‌آموزان البرزي 500 ميليون ريال كتاب رايگان مي‌گيرند

كارشناس مسوول فرهنگي ـ هنري اداره كل آموزش و پرورش استان البرز از توزيع حدود 500 ميليون ريال كتاب در ميان مدارس استان البرز به مناسبت ايام دهه فجر خبر داد و گفت: اين كتاب‌ها به صورت رايگان از سوي اداره كل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اين استان تهيه شده‌اند.-

عبدالكريم رستمي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين‌كه تجهيز كتابخانه‌هاي مدارس مقاطع تحصيلي ابتدايي، راهنمايي و متوسطه استان البرز از جمله اهداف توزيع اين 500 ميليون ريال كتاب به شمار مي‌آيد، گفت: اين كتاب‌ها در قالب يك برنامه منسجم در سطح استان از نخستين روز دهه فجر در ميان مدارس توزيع مي‌شوند.
وي ادامه داد: تحقق فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر «افزايش سرانه كتاب در كشور» و تشويق دانش‌آموزان به مطالعه، از ديگر اهداف توزيع كتاب‌ها در مدارس استان البرز محسوب مي‌شوند.

كارشناس مسوول فرهنگي ـ هنري اداره كل آموزش و پرورش استان البرز در پايان گفت: گروه ارزيابي مناطق استان البرز در طول ايام دهه فجر از مدارسي كه اين كتاب‌ها را دريافت كرده‌اند، بازديد مي‌كنند و نتايج ارزشيابي‌‌هاي مربوط به چگونگي توزيع و شيوه استفاده از كتاب‌ها در مدارس را به اداره كل آموزش و پرورش استان البرز ارايه مي‌كنند. اداره كل آموزش و پرورش استان البرز نيز از اين نتايج به هنگام اِعمال برنامه‌ريزي‌هاي فرهنگي استفاده خواهد كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط