سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۵
کتاب «مسافر دهکده جهانی» رونمایی می‌شود

کتاب «مسافر دهكده جهاني» نوشته نگين حسيني ماجرای زندگی پروفسور يحيي کمالی‌پور را روايت مي‌كند. اين كتاب فردا (چهارشنبه 27 ارديبهشت) در مراسمي با حضور متخصصان و دانشجويان رشته ارتباطات رونمايي مي‌شود._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات سیمای شرق، در اين مراسم، يحيي كمالي‌پور در سخنراني با عنوان «از ارتباطات شفاهی تا انقلاب الکترونیک؛ مشاهدات شخصی و خاطره‌ها»، درباره حرکت از عصر ارتباطات شفاهی در روستایی دوردست (راور کرمان) تا طلوع انقلاب الکترونیک در مهد آن (آمریکا) را تشریح خواهد کرد.

در این نشست علاوه بر کمالی‌پور، دکتر مهدی محسنیان‌راد و محمد سلطانی‌فر درباره این کتاب سخنرانی خواهند کرد. همچنین پیام «نگین حسینی»، نویسنده کتاب که در خارج از ایران است توسط یکی از بستگان وی، قرائت خواهد شد. 

در مراسم رونمایی از کتاب زندگی‌نامه اين استاد ارتباطات، وي ضمن بیان انگیزه‌های شخصی و اجتماعی برای ثبت خاطراتش، تجربیات ارتباطاتی خود را از دهه بیست خورشیدی تا سال 2011 میلادی تشریح خواهد كرد. 

در اين كتاب، علاوه بر ماجرای زندگی کمالی‌پور از روستای راور کرمان تا ایالات متحده امریکا، مسیر پیشرفت و تکامل وسایل ارتباطاتی نیز در طول بیش از شش دهه به موازات شرح زندگی وي تعقیب شده است. 

اين مراسم، از ساعت 15 تا 18 چهارشنبه، 27 اردیبهشت ماه در هتل لاله تهران برگزار مي‌شود.

«مسافر دهکده جهانی» توسط انتشارات سیمای شرق با همکاری ماهنامه مدیریت ارتباطات در 360 صفحه، شمارگان 3 هزار نسخه و بهاي 5 هزار و 400 تومان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها