چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
تولید نرم‌افزار «خرمشهر، معجزه سرخ خون» در خراسان جنوبی

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: کتاب «خرمشهر، معجزه سرخ خون» ویژه شهدای بیرجندی عملیات بیت‌المقدس در قالب نرم‌افزار در خراسان جنوبی تولید شد.-

محمدعلی قاسم‌زاده نداف در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار كرد: «خرمشهر، معجزه سرخ خون» نخستين کتابی است که در قالب نرم‌افزار ویژه شهدای بیرجندی عملیات فتح خرمشهر به دست دو تن از دانشجویان دانشگاه صنعتی تولید و طراحی شده است. 

وی افزود: این نرم‌افزار سرگذشت، مصاحبه‌ها و خاطرات سه تن از سرداران بزرگ بیرجندی در عملیات بیت‌المقدس به همراه 60 شهید دیگر را در بردارد. 

فرماندار شهرستان بیرجند اظهار کرد: نرم‌افزار «خرمشهر، معجزه سرخ خون» دارای بیش از 30 قطعه مستند، کتاب صوتی و گالری عکس در زمینه‌های مختلف است. 

قاسم‌زاده نداف با بیان این که به‌زودی نرم‌افزار جامع شهدای بیرجندی در عملیات‌های مختلف طراحی خواهد شد، گفت: پیشرفت کشور مدیون دلاورمردی‌ها و از خودگذشتگی‌های شهداست. 

وی ادامه داد: تدوین کتاب و اسناد دفاع مقدس در قالب نرم‌افزار، گام مهمی در عرصه نشر ارزش‌های دفاع مقدس با هزینه کم و امکانات زیاد در سطح کشور است. 

فرماندار شهرستان بیرجند یادآور شد: این نرم‌افزار به‌زودی از سوي سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی به صورت انبوه در فروشگاه‌های سطح کشور عرضه خواهد شد. 

نرم‌افزار «خرمشهر، معجزه سرخ خون» در قالب سه حلقه لوح فشرده «دی.وی.دی» با قیمت 100هزار ریال از سوي محمد غفوری و محسن دلربایی تولید و طراحی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط