یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱
راه‌اندازي ايستگاه‌هاي مطالعاتي در اماكن انتظاري بروجن

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان چهارمحال و بختياري گفت: راه‌اندازي ايستگاه‌هاي مطالعاتي در اماكن انتظاري و برگزاري مسابقات مكتوب و اينترنتي، از مهمترين اهداف اين نهاد با هدف توسعه و ترويج كتابخواني است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از روابط عمومي اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان چهار محال و بختياري، بهروز صادقي در ديدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان بروجن با بيان اين مطلب افزود: براي داير كردن ايستگاه‌هاي مطالعه مكان‌هاي مناسب در محل‌هاي انتظاري شناسايي مي‌شود تا در اسرع وقت به قفسه و كتاب مجهز شوند.

وي با بيان اين‌كه رشد و اعتلاي فرهنگ كتابخواني نقش موثر و سازنده‌اي در توسعه فرهنگ عمومي شهر دارد، افزود: مساعدت مسوولان در توسعه فرهنگ مطالعه و نهادينه شدن ميراث مكتوب، مهم است.

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان چهارمحال و بختياري و همچنين اهتمام ائمه جمعه را در ترويج فرهنگ كتابخواني خواستار شد و گفت: با توجه به اين‌كه تريبون‌هاي نماز جمعه مهم‌ترين رسانه در آگاه‌سازي عموم است، مي‌طلبد با تبيين پيامدهاي جهل و ناآگاهي، مردم را به سوي كتابخواني و كسب علم سوق داد.

مديركل كتابخانه هاي عمومي چهارمحال در سفر يك روزه به شهرستان بروجن، از كتابخانه هاي بروجن و مهديه نقنه و شهيد صدوقي فرادنبه بازديد كرد و از نزديك با كيفيت كار كتابخانه‌ها، مشكلات و نيازمندي‌هاي آن‌ها آشنا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط