چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۳
برپايي نمایشگاه کتاب در شاهرود و سمنان

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته جهانی مساجد (اول تا هفتم شهریور ماه) در مسجد رسول اکرم(ص) و مسجد‌النبی(ص) شهرستان‌ شاهرود و یکی از مساجد شهرستان سمنان خبر داد.-

حجت‏‌الاسلام ولی‏‌الله مصائبی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران( ایبنا)، با اشاره به عرضه بیش از پنج هزار جلد کتاب و یک‌هزار لوح فشرده در این نمایشگاه کتاب در هر یک از شهرستان‌های شاهرود و سمنان اظهار کرد: این نمایشگاه‌ها برای نخستین بار به مناسبت هفته جهانی مساجد برگزار شده‌اند.

وی افزود: دو هزار جلد قرآن به صورت یارانه‌ای همزمان با روز جهانی مساجد در سطح مسجد‌های استان سمنان عرضه می‌شوند. کتابخانه‌های شبستان وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز همزمان با هفته جهانی مساجد تجهیز می‌شوند. اواخر ماه ماه مبارک رمضان هم 14 هزار جلد کتاب به منابع مکتوب این کتابخانه‌ها افزوده شد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین درباره برنامه‌های حمایتی این سازمان از نویسندگان مذهبی این استان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از چاپ کتاب‌های مذهبی در حوزه پژوهشی دین و هم‌سو با اساسنامه و ماموریت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان استقبال می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط