شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰
تمایلی به ‌گران کردن محصولات‌ نداریم

میرزا بمانعلی خضری، چاپخانه‌دار یزدی گفت: ما چاپخانه‌داران علاقه‌ای به گران کردن محصولاتمان نداریم چون به تجربه می‌دانیم که «نان در ارزانی است» و در ارزانی سود بیشتری عایدمان می‌شود.-

میرزا بمانعلی خضری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: از سال 1350 به چاپ کتاب و دیگر اقلام مشغولم و طی این مدت با انواع ناملایمات بازار روبه‌رو و به تجربه متوجه شده‌ا‌م که با گران کردن محصولات‌، سود کمتری به‌دست می‌آورم و اعتقاد دارم که نان در ارزانی است و در ارزانی است که سود خوبی عایدمان می‌شود.
 
این صنعتگر فرهنگی گفت: اکنون قیمت‌‌ها بالا رفته‌اند و این گرانی باعث شده که 80 درصد افت کار داشته باشیم و نسبت به ‌سال گذشته، این افزایش قیمت‌ها موجب به‌هم ریختگی حساب ‌و کتاب ما شده است.
 
خضری عنوان کرد: بسیاری از فعالان صنعت چاپ ‌و نشر که به ‌دنبال گسترش کار خود بوده‌اند، در این بازار گرانی دچار مشکل شده‌اند و برنامه‌هایشان حسابی به‌هم خورده است. 

وی افزود: بیشتر همکاران وام بانکی گرفته‌اند یا قراردادهایی را با مبالغ هنگفت با بعضی از ادارات و موسسات تنظیم کرده‌اند که با وضعیت به‌وجود آمده، دچار سردرگمی شده‌اند و آرزو می‌کنند که قیمت‌ها به سال قبل بازگردد. 

مدیر موسسه چاپخانه خضری گفت: نمی‌دانیم که اختلال بازار چاپ از کجا شروع می‌شود اما سعی ما بر این است که محصولات‌مان را ارزان ارایه کنیم و فعلا از گسترش چاپخانه چشم‌پوشی کنیم تا بحران پیش‌آمده با درایت دولتمردان برطرف شود و بازار به ثبات نسبی برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط