شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۱
سری دوم کمک برای زلزله‌زده‌گان ارسال می‌شود

محسن هجری، دبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان از توزیع سری دوم کمک‌های این انجمن در مناطق زلزله‌زده تا پایان این هفته خبر داد.-

هجری در گفت‌وگو با خبرگزاری كتاب ايران(ايبنا)، درباره توزیع کمک‌های انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در مناطق زلزله زده گفت: سری دوم کمک برای زلزله‌زده‌ها که شامل پوشاک زمستانی است تا آخر این هفته ارسال می شود.
 
وی ادامه داد: بنا بود سری دوم کمک‌های ارسالی برای زلزله زدگان شامل لوازم فرهنگی باشد و خود نویسندگان این وظیفه را بر عهده بگیرند اما تصور ما بر این بود که در این برهه زمانی نیازهای معیشتی در اولویت قرار دارند و زمانی که زلزله‌زدگان به آرامش نسبی رسیدند می‌توان خدمات فرهنگی را ارایه داد.
 
دبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان افزود: بر همین اساس در سری سوم ارسال کمک‌ها که اوایل آبان ماه انجام می‌شود کتاب‌ها و وسایل کمک آموزشی را ارسال می کنیم.
 
وی ادامه داد: در مراحل بعدی کمک‌رسانی به هموطنان در مناطق زلزله‌زده همچنان بحث ارسال پوشاک را داریم اما عمده کار برای وسایل اهدایی روی کتاب، اسباب بازی و وسایل کمک آموزشی متمرکز است اما بر خلاف لباس درباره کتاب قیدی وجود ندارد و دوستان حتی می‌توانند از کتابخانه شخصی خودشان به کودکان و نوجوانان آسیب دیده آذربایجانی کتاب اهدا کنند.
 
وی توضيح داد: در جمع آوری کمک برای هموطنان آسیب دیده آذری در درجه اول اعضای انجمن مدنظر هستند ولی به طور عام برای دوستانی که علاقه‌مند به مشارکت هستند اعم از نویسندگان، ناشران و افراد دیگر هیچ ممانعتی وجود ندارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها