یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۶
فرهاد حسن‌زاده و محمدرضا یوسفی برای بچه‌‌های اصفهان قصه می‌‌گویند

فرهاد حسن‌زاده و محمدرضا یوسفی به ترتیب در روزهای یازدهم و پانزدهم مهر ماه در کارگاه قصه‌‌گویی نمایشگاه «گذر تاریخ در ادبیات کودک و نوجوان» حضور می‌‌یابند و برای بچه‌های اصفهانی قصه می‌‌گویند.-

فرحناز علیزاده، مدیرعامل انجمن دوستداران ادبیات کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از برگزاری کارگاه‌های قصه‌گویی در روزهای یازدهم و پانزدهم مهر ماه در خانه هنرمندان اصفهان خبر داد.

علیزاده درباره این کارگاه و نمایشگاه «گذر تاریخ در ادبیات کودک و نوجوان ایران»، گفت:‌ نمایشگاه گذر تاریخ در ادبیات کودک و نوجوان ایران از ششم مهر ماه آغاز به کار کرده و قرار است تا شانزدهم ادامه پیدا کند. در این نمایشگاه سعی شده تا ۲۸ نفر از کسانی که در ادبیات کودک و نوجوان موثر بوده‌اند، به کودکان شناسانده شوند. 

وی افزود: در کنار این نمایشگاه قرار است دو کارگاه قصه‌گویی در روزهای یازدهم و پانزدهم مهر ماه با حضور فرهاد حسن‌زاده و محمدرضا یوسفی برگزار شود. در این کارگاه‌ها بچه‌های دوره‌ راهنمایی، صبح این دو روز برای قصه‌گویی به کارگاه می‌آیند و در عصر این دو روز هم قرار است جلسه‌ای برای مربیان و اعضای انجمن دوستداران ادبیات کودک و نوجوان با حضور این دو نویسنده برگزار شود.

علیزاده اظهار کرد: روز شانزدهم مهر ماه نیز به مناسبت روز جهانی کودک،‌ کارگاه خلاقیت ادبی، کارگاه های بازی، کاردستی، قصه گویی و شعرخوانی ویژه کودکان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط