شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
400 ناشر در نمایشگاه استانی کتاب گیلان شرکت می‌کنند

400 ناشر از سراسر کشور با ارایه 50 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه استانی کتاب گیلان شرکت می‌کنند. این نمایشگاه از 24 تا 30 مهرماه در رشت برگزار می‌شود.-

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: بیش از 700 ناشر برای حضور در این نمایشگاه درخواست داده بودند که به دلیل محدودیت فضای نمایشگاه فقط 400 ناشر می‌توانند در این مجموعه حضور پیدا کنند. 

محمد حسن‌پور افزود: سال گذشته نمایشگاه کتاب استان در دی ماه برگزار شد و به دلیل کیفیت مناسب برگزاری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپایی نمایشگاه امسال را در مهرماه تایید کرد.

وی با بیان این‌که نمایشگاه امسال در 200 غرفه برپا خواهد شد، گفت: کتاب‌های نمایشگاه کتاب امسال نیز با 40 درصد تخفیف ارایه خواهند شد.

حسن‌پور با اشاره به همکاری با شهرداری رشت، یادآور شد: امکان انتقال رایگان مخاطبان از میدان شهرداری رشت (شهدای ذهاب) به محل برگزاری نمایشگاه کتاب فراهم شده است.

نمایشگاه استانی کتاب گیلان از 24 تا 30 مهر هر روز از ساعت 10 تا 20 در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت به تهران برپا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط