دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲
راه‌اندازی کتابخانه دیجیتالی نهج‌البلاغه در کتابخانه مرکزی اردبیل

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از افتتاح و راه‌اندازی کتابخانه دیجیتالی نهج‌البلاغه در کتابخانه مرکزی شهر اردبیل خبر داد.-

صادق فرهمند امین در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ اظهار کرد: تاکنون کتابخانه دیجیتالی نهج‌البلاغه در هیچ یک از کتابخانه‌های کشور ایجاد نشده است. این کتابخانه دیجیتالی با مشارکت بنیاد علمی نهج‌البلاغه کشور راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان این‌که رایزنی‌های اداره کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با «آیت‌الله سیدجمال‌الدین دین‌پرور» بنیانگذار بنیاد نهج‌البلاغه و «سید افشین قریشی» معاون فرهنگی بنیاد نهج‌البلاغه برای راه‌اندازی نخستین کتابخانه دیجیتال نهج‌البلاغه نتیجه‌بخش بود، ادامه داد: علاقه‌مندان به نهج‌البلاغه در هر گروه سنی و اجتماعی می‌توانند از مطالب این کتابخانه بهره‌مند شوند. کتابخانه دیجیتال نهج‌البلاغه می‌کوشد تا موضوعات و کتاب‌های منتشر شده در این حوزه را در اختیار کاربران قرار دهد. 
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اشاره به این‌که شعبه بنیاد نهج‌البلاغه در اردبیل جلسات و کلاس‌های مختلفی در حوزه آموزش مبانی نهج‌البلاغه برای همه اقشار برگزار خواهد کرد، گفت: استاندار اردبیل تجهیزات شعبه بنیاد نهج‌البلاغه و دفتر مسوولان این بنیاد را در شهر اردبیل تامین خواهد کرد.

وی افزود: همچنین اداره کتابخانه‌های استان اردبیل در کتابخانه مرکزی این شهر، نگارخانه‌ای را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی بنیاد نهج‌البلاغه نظیر نمایشگاه‌های خطاطی و طراحی اختصاص داده است.
 
فرهمند امین درباره افتتاح این کتابخانه دیجیتال عنوان کرد: کتابخانه دیجیتال نهج‌البلاغه 18 آبان ماه امسال با حضور مسوولان بنیاد نهج‌البلاغه، استاندار اردبیل، امام جمعه این شهر و مسوولان کتابخانه‌های استان اردبیل افتتاح می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط