سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۶
کتاب‌های آموزشی انتشارات فاطمی به شمارگان 200 هزار نسخه رسيد

مدیر اجرایی انتشارات فاطمی گفت: این انتشارات همزمان با آغاز سال تحصیلی 92 ـ 91 به دلیل استقبال از کتاب‌های حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی توانسته است حدود 70 عنوان از این آثار را با شمارگانی بیش از 200 هزار نسخه چاپ کند.-

مهدی ملک‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: از میان این هفتاد عنوان کتاب، تعدادی از کتاب‌های مرتبط با آموزش عالی به عنوان کتاب درسی در بسیاری از دانشگاه‌های کشور چون صنعتی شریف، خواجه‌نصیر طوسی و دانشگاه شیراز تدریس می‌شوند.

وی در ادامه سخنانش گفت: «حساب دیفرانسیل و انتگرال استوارت»، «داده ساختارها و مبانی الگوریتم»، «ژنتیک اصول و مسایل» و «شیمی فیزیک لوین» عناوین این آثار را تشکیل می‌دهند.

مدیر اجرایی انتشارات فاطمی عنوان کرد: علاوه بر کتاب‌های تجدیدچاپی، انتشارات فاطمی با راه‌اندازی بخش «سرآمد» اقدام به انتشار مجموعه کتاب‌هایی با هدف پشتیبانی از برنامه درسی مصوب وزارت آموزش و پرورش کرده است. دو مجموعه «راهنمای مطالعه و محتوای تکمیلی» و «کارگاه حل تمرین و فعالیت‌های تکمیلی» از دستاوردهای این بخش‌اند.

ملک‌زاده افزود: انتشار دوازده عنوان کتاب چاپ نخست در مقطع اول متوسطه و  سه عنوان در مقطع ششم دبستان همگام با تحول بنیادین نظام آموزشی حاصل فعالیت نخستین انتشارات فاطمی در بخش «سرآمد» محسوب می‌شود که با استقبال دانش‌آموزان و دبیران روبه‌رو شده است.

وی در پایان گفت: علاوه بر کتاب‌های چاپ شده، بیش از صد عنوان کتاب‌های این موسسه كه چهل عنوان آن كتاب‌هاي چاپ نخست در حوزه كودك و نوجوان و بقيه عناوين که اغلب شامل کتاب‌های درسی و مورد نیاز دانش‌آموزان‌اند، در نوبت انتشار قرار دارند که متاسفانه به علت مشکل گرانی و کمبود کاغذ موسسه اقدام به انتشار آن‌ها نکرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط