چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰
همایش کتابخوانان شهرستان نمین برگزار می‌شود

همایش کتابخوانان شهرستان نمین در استان اردبیل پنجشنبه (25 آبان‌ماه) با حضور مدیرکل کتابخانه‌های استان اردبیل، امام جمعه نمین، فرماندار و روسای کتابخانه‌های این شهرستان برگزار می‌شود.-

محمد فتحی، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این خبر اظهار کرد: این اداره می‌کوشد در همایش کتابخوانان نمین از کتابداران نمونه، اعضای برتر کتابخانه‌ها، خانواده‌های نمونه عضو کتابخانه، اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی نمین و فعالان فرهنگی پیشکسوت تجلیل کند.

وی ادامه داد: در این همایش همچنین از برگزیدگان شهرستان نمین در عرصه‌های فرهنگی و استانی هم قدردانی خواهیم کرد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین درباره برگزیدگان این شهرستان در عرصه‌های فرهنگی و استانی گفت: فرماندار شهرستان نمین و بخشداران مناطق «عنبران» و «آبی‌بیگلو» در جلسه انجمن‌ کتابخانه‌های عمومی در سطح استان برگزیده شدند. همچنین شهردار «عنبران» به دلیل پرداخت به موقع و کامل سهم نیم درصد کتابخانه‌ها از درآمد شهرداری‌ها به عنوان شهردار نمونه در استان اردبیل انتخاب شد.

وی افزود: در همایش شهرستان نمین همچنین از «پریا حیدری» به عنوان کتابخوان نمونه و برگزیده استان اردبیل تجلیل خواهیم کرد.

فتحی با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی ویژه ماه محرم به مناسبت هفته کتاب در کتابخانه‌های نمین در حال اجراست.

وی از راه‌اندازی کتابخانه مرکزی شهرستان نمین خبر داد و اظهار کرد: اکنون فاز نخست کتابخانه مرکزی نمین به امکانات مختلف کتابخانه‌ای مجهز است و با شروع هفته کتاب، آن را راه‌اندازی کردیم. اینک نمینی‌ها می‌توانند از بخش‌های مختلف این کتابخانه استفاده کرده و از امکانات آن بهره‌مند شوند. 

هفته کتاب از 20 تا 27 آبا‌ن‌ماه اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط