چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰
تجدید چاپ کتاب «حماسه بصیرت» در قزوین

معاون فرهنگی ـ هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قزوین گفت: کتاب «حماسه بصیرت» را در 9 دی‌‌ماه امسال تجدید چاپ می‌کنیم و آن را در سالروز بزرگداشت این حماسه به شرکت‌کنندگان در مراسم مردمی عرضه خواهیم کرد.-

مهدی رمضانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتاب «حماسه بصیرت» مجموعه اشعار 14 شاعر استان قزوین درباره بصیرت و ولایت است. این مجموعه را سال گذشته برای نخستین‌بار منتشر کردیم که با استقبال خوبی روبه‌رو شد. امسال نیز این کتاب را به مناسبت سالروز حماسه و بصیرت به عموم عرضه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مراسم مردمی بزرگداشت 9 دی در مسجد امام خمینی(ره) قزوین با حضور گسترده اقشار مختلف جامعه برگزار خواهد شد و دستگاه‌های دولتی این منطقه به عنوان حامی، این مراسم را پشتیبانی خواهند کرد.

معاون فرهنگی ـ هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قزوین گفت: در این مراسم سخنرانان به بازخوانی و بررسی جنبه‌های مختلف حماسه 9 دی می‌پردازند.

وی در پایان خواستار تامین اعتبارات فرهنگی اجرای برنامه‌های فرهنگی در این استان شد و عنوان کرد: به عنوان مثال، یک سال است که نشست‌های مستمر ادبی و شب شعر در سرای اهل قلم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین برگزار می‌شوند. محل ثابت این سرا و فعالیت مطلوب اعضای آن سبب شده تا جوانان بیشتری وارد این محفل شوند تا چرخه آموزشی این سرا بیش از پیش بچرخد. در واقع، رسالت سرای اهل قلم با افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در نشست‌های ادبی و شب ‌‌شعر به جا آورده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط