جمعه ۳ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۹:۰۸
«صندوقخانه» نوروز به به روي آنتن مي رود

مجموعه تلويزيوني «صندوقخانه» با اقتباس از داستاني به همين نام اثر «آفرين آسماني» پس از طي كردن آخرين مراحل توليد خود، عيد نوروز از تلويزيون پخش مي شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين مجموعه که براي پخش در ايام عيد نوروز آماده مي شود، شامل 13 قسمت 20 دقيقه اي با تکنيک رئال عروسکي است که در آن از انيميشن و کروماکي (پرده آبي) براي پرداخت بهتر داستان و جذابيت بيشتر بهره گرفته شده است.

مجموعه فوق که براي گروه سني کودک و نوجوان است، ماجراي دو برادر به نام هاي مجيد و حميد است که مادرشان براي نگهداري از مادربزرگ به شهرستان رفته و آنان با پدرشان زندگي مي کنند، اما در اثر پيداشدن دو بچه لولو در خانه شان براي آنها اتفاقات عجيب و غريبي مي افتد و در نهايت با حضور خان عمو دامنه اين وقايع به پدر و خان عمو کشيده مي شود و سرانجام ...
 
اين مجموعه بر اساس داستاني به همين نام اثر «آفرين سمناني» و نويسندگي «مهدي اسماعيلي» است که به سفارش مرکز صبا آماده مي شود.
 
«نادر عليمرداني» تهيه کننده اين مجموعه گفت: در توليد مجموعه صندوقخانه از تکنيک هاي مختلف تصويري و انيميشن و کروماکي براي جذاب تر شدن کار استفاده کرديم، همچنين به دليل وجود بازيگر کودک و تصويربرداري در شهرستان، با مسائل و مشکلات گوناگوني روبرو بوديم و اگر همکاري و پشتيباني صميمانه مرکز صبا نبود، در روند کار دچار چالش اساسي مي شديم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط