چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲
سروش با کوله‌باری از 50 اثر چاپ نخست به نمایشگاه می‌آید

انتشارات سروش با 50 عنوان اثر چاپ نخست به بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌آید. رونمایی از مجموعه 6 جلدی «غرب‌شناسی» از برنامه‌های ویژه این مرکز اعلام شده است.-

علی رمضانی، مدیر فرهنگی کتاب انتشارات سروش در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: انتشارات سروش سال 91 موفق به چاپ و نشر 85 عنوان کتاب شد و تصمیم دارد 15 عنوان دیگر نیز به این آمار بیفزاید.

وی درباره حضور در نمایشگاه کتاب تهران گفت: انتشارات سروش که در حوزه‌های گوناگون علوم اجتماعی، سیاسی، رسانه، هنر، کودک و نوجوان و کلیات به تولید و نشر آثار می‌پردازد، در نمایشگاه کتاب سه نشست نقد و بررسی آثار نیز با حضور نویسندگان و منتقدان برگزار می‌کند. اطلاعات این نشست‌ها با جزییات عنوان خواهند شد.

رمضانی عرضه دو مجموعه سیاسی و ادبی را از برنامه‌های انتشارات سروش در نمایشگاه بیست و ششم اعلام کرد و توضیح داد: مجموعه شش جلدی «غرب‌شناسی» مجموعه‌ای از نویسندگان غربی است که با همکاری مترجمان ایرانی به زبان فارسی برگردانده شده است. این مجموعه غرب را از زبان مولفان غربی معرفی می‌کند. سیدمصطفی تقوی، ناصر خوشنویس و حسین علیزاده از مترجمان این مجموعه‌اند.

مدیر فرهنگی کتاب انتشارات سروش مجموعه 9 جلدی شاهنامه را اثر دیگری عنوان کرد که بر اساس آخرین تصحیحات انجام شده و با همکاری دانشگاه خاورشناسی مسکو در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد. 

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردبیهشت ماه سال 1392 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها