دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
«هالووين عوضي» در بازار كتاب

کتاب «هالووين عوضي» نوشته «آر.ال.استاين»با ترجمه شهره نورصالحي از سری کتاب‌های مجموعه ترس و لرز انتشارات پیدایش منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، «هالووين عوضي» نام کتابی است از سری کتاب‌های مجموعه ترس و لرز  که از سوی انتشارات پیدایش منتشر شده است. 

رابرت لارنس استاین را فانتزی‌بازها خوب می‌شناسند. او متخصص نوشتن داستان‌های ترسناک است که سه سال متوالی پرفروش‌ترین نویسنده کودک و نوجوان بود و سری «ترس و لرز» او با 120 عنوان کتاب گوناگون، به 32 زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

«استاین» در این کتاب با فضای جشن هالووین داستان تعریف کرده (هالووین جشنی است که غروب روز 31 اکتبر برگزار می شود و مردم در این شب ارواح ناپاک را فراری می‌دهند).

در اين كتاب مي‌خوانيد: مگ و برادرش تازه از پارك‌ وحشت برگشتند و بي‌صبرانه منتظرند كه هالووين را جشن بگيرند اما اين مالِ وقتي است كه هنوز سروكله آن موجود فضايي با لباس نوزاد پيدا نشده و زندگي‌شان را نابود نكرده است. ظاهراً هيچ راهي براي خلاص شدن از دست اين موجود نيست. 

مي‌دانيد در ترسناك‌ترين روز سال، در پارك‌ وحشت چه اتفاقاتي مي‌افتد؟ مگ قرار است بفهمد؛ چون روح هالووين، دوباره به شكل مرموزي به پارك‌ وحشت احضار شده.
يعني مگ مي‌تواند از خطر حقه‌ها و خيانت‌ها جان در ببرد؟ 

این کتاب 292 صفحه‌ای با شمارگان دو هزار و 500 نسخه و بهای 10هزار تومان به کتابفروشی‌ها راه یافته است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    بد نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط