چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۴
شتاب علمی کشور، زمینه‌ساز حضور گسترده مخاطبان در نمایشگاه کتاب است

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با توجه به وسعت و اهمیتش، بستر مناسبی برای عرضه محصولات فرهنگی کشورهای مسلمان و همچنین اهالی فرهنگ از سراسر نقاط دنیا است.-

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: با توجه به زمینه‌های ایجاد شده برای رشد علم و فن‌آوری در کشور و شتاب آن در سال‌های اخیر، سیل عظیمی از اهل مطالعه برای آشنایی با تازه های نشر به نمایشگاه کتاب می‌آیند. 

وی با بیان این‌که نمایشگاه کتاب تهران محل تلاقی اقشار مختلف فرهنگی از مناطق مختلف کشور است، افزود: حضور انتشارات کشورهای عربی و لاتین در نمایشگاه کتاب تهران یک فرصت استثنایی برای کشور و اهل دانش و معرفت است. 

آیت‌الله حیدری درباره نقش بخش بین‌الملل نمایشگاه در تقویت ارتباط بین ناشران داخلی و خارجی گفت: این بخش حلقه وصل مناسبی بین ناشران خارجی و داخلی ایجاد کرده است و ناشران خارجی از نزدیک با ساز و کار و توسعه نشر ایران باخبر می‌شوند. 

وی افزود: این بخش همچنین موجب خواهد شد ناشران داخلی از روش‌ها و تکنیک‌های روز نشر جهان مطلع شوند. 

امام جمعه موقت اهواز همچنین گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکی از پدیده‌های منحصر به فرد فرهنگی و میعادگاه اهل کتاب و مطالعه از سراسر کشور است که هر ساله بر کمیت و کیفیت آن افزوده می‌شود. 

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام‌خمینی (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط