شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۶
استتقبال از «روح تشریع در اسلام» در غرفه موسسه فرهنگی امام موسی صدر

کتاب «روح تشریع در اسلام» یکی از پرفروش‌ترین آثار موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به‌شمار می‌رود.-

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب از مجموعه «در قلمرو اندیشه امام موسی صدر » محسوب می‌شود که با ترجمه موسی اسوار و احمد ناظم روانه بازار نشر شده است.

انتشارات موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر کتاب «روح تشریع در اسلام» را امسال برای نخستین بار در ۱۸۰ صفحه و با قیمت ۷۰ هزار ریال منتشر کرده است.

از دیگر آثار پرفروش این موسسه می‌توان به کتاب‌های «مجموعه پرتوها» و «سفر شهادت» اشاره کرد که از سوی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر به بیست‌وششمین نمایشگاه کتاب تهران آورده شده‌اند. این آثار از پرفروش‌ترین آثار این غرفه در سه روز نخست نمایشگاه بوده‌اند.

از دیگر آثار این موسسه می‌توان به مجموعه‌ای شامل 25 تصویر از فعاليت امام موسی صدر در لبنان اشاره کرد که در آن برای هر عکس توضيحاتی آورده شده است. همچنین دو فيلم مستند در قالب لوح فشرده هم در نمايشگاه عرضه شده و تاکنون مخاطبان و علاقه‌مندان به امام موسی از آن استقبال خوبی کرده‌اند.

از  برنامه‌های موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در نمایشگاه بیست و ششم، فراهم کردن زمینه ملاقات حضوری علاقه‌مندان به امام موسی صدر و آثار وی با مسوولان موسسه نویسندگان این نشر است. 

 در این راستا، دوشنبه (شانزدهم اردیبهشت) از ساعت ۱۶ تا ۱۸ حورا صدر، فرزند امام موسی صدر و مدیر موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر با مراجعان غرفه این موسسه فرهنگی در نمایشگاه دیدار خواهد کرد.

همچنین دکتر احسان شریعتی سه‌شنبه، هفدهم اردیبهشت، از ساعت ۱۶ تا ۱۸ مهمان غرفه این موسسه خواهد بود و دکتر عادل پیغامی، استاد دانشگاه و مدرس سیر مطالعاتی امام موسی صدر پنجشنبه، نوزدهم اردیبهشت، از ساعت ۱۶ در غرفه این موسسه حضور خواهد داشت.

غرفه انتشارات موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در شبستان مصلای تهران، راهرو ۷، غرفه ۱۴، پذیرای علاقه‌مندان است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط