جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
«فروغ ابدیت» به چاپ سی و دوم رسید

سی و دومین نوبت چاپ کتاب «فروغ ابدیت؛ تجزیه و تحلیل کاملی از زندگی پیامبراکرم(ص)» به قلم آیت‌الله جعفر سبحانی به تازگی از سوی موسسه بوستان کتاب قم روانه بازار کتاب شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب فروغ ابدیت با قلمى روان و گویا، وقایع مهم و اساسى زندگى پیامبر اسلام(ص) را از اساسى‏ترین مدارك تاریخى اسلام نقل كرده و به تجزیه و تحلیل آن‌ها پرداخته است. این کتاب همچنین به ایرادها و شبهه‏هاى موجود با دلایل قوى جواب می‌دهد.

«عرب پیش از اسلام، نیاكان پیامبر(ص)، نخستین جلوه حقیقت، افسانه غرانیق، معراج از نظر قرآن و حدیث و تاریخ و سفیران پیامبر (ع)» بعضى از فصول این كتاب‌اند. 

سی و دومین چاپ کتاب «فروغ ابدیت تجزیه و تحلیل کاملی از زندگی پیامبراکرم(ص)» با شمارگان دو هزار نسخه،‌ در یک هزار و 52 صفحه و به بهای 360 هزار ريال منتشر شده است. 

تجدید چاپ 3 کتاب دیگر بوستان کتاب


چاپ هفتم کتاب «الشواهد الربوبیه فی المناهج السلوکیه» اثر مشترک صدرالدین محمد شیرازی و سیدجلال‌الدین آشتیانی به تازگی انتشار یافت.
چاپ هفتم این اثر را بوستان کتاب در 920 صفحه و به بهای 300 هزار ريال منتشر کرده است.

از دیگر آثار جدید چاپ شده موسسه بوستان کتاب می‌‌توان به کتاب «اصحاب امام حسین(ع) از مدینه تا کربلا» اشاره کرد. این کتاب به روایت سیداصغر ناظم‌زاده قمی به چاپ چهارم رسیده است. 

محتوای این نوشتار به عاشورا و نهضت حسینی که یکی از فرازهای شکوهمند تاریخی است و در آن، حق و باطل در نبردی نابرابر رویاروی هم قرار گرفته‌اند، می‌پردازد. شرح‌حال این راد‌مردان حسینی، موضوعی است که اثر حاضر با استناد به منابع دست اول و بر پایه پژوهش تاریخی با قلمی روان و به شکل منظم و دسته‌بندی شده به آن پرداخته است.

کتاب «اصحاب امام حسین(ع) از مدینه تا کربلا» با شمارگان یک هزار نسخه، در 640 صفحه و به بهای 230 هزار ريال به تازگی روانه بازار کتاب شد. 


همچنین چاپ چهارم کتاب «اصطلاحات فلسفی و تفاوت آن‌ها با یکدیگر» به قلم علی کرجی روانه بازار کتاب شد. تشریح اصطلاحات فلسفی و بیان تفاوت‌های آن‌ها با یکدیگر به تفصیل در این کتاب صورت گرفته است.

این کتاب در 324 صفحه و به بهای یکصد هزار ريال از سوی موسسه بوستان کتاب قم منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط