دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۵
دوفصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت و برنامه‌ریزی در نظام‌های آموزشی

دانشکده علوم‌تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی ایران دوفصلنامه علمی-پژوهشی خود را با عنوان مدیریت و برنامه‌ریزی در نظام‌های آموزشی منتشر کرد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این فصلنامه که دوره پنجم و شماره نهم را تجربه می‌کند، صفحات 9 تا 33 خود را به مقاله‌ای با عنوان «مفهوم‌پردازی نسبت میان دو نظام آموزش و پرورش عمومی و آموزش‌عالی در کشور‌های منتخب جهان؛رویکردی تطبیقی» به کوشش حمید فتحی واجارگاه و حمید ملکی اختصاص داده است.

بررسی رابطه بین هوش هیجانی و تعهد سازمانی نیروی انسانی، یک مطالعه موردی به قلم غلامرضا شمس مورکانی و سعادت علی‌یاری دیگر مقاله‌ای است که در این فصلنامه علمی-پژوهشی منتشر شده است.

اهمیت محتوای یاد‌گیری:مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان رشته‌های تحصیلی مختلف با استفاده از آموزش راه دور به روش لایتنر پرو، دیگر مقاله‌ای است که به همت سیده منور یزدی و غزال زندکریمی به رشته تحریر درآمده است و اقبال چاپ در این فصلنامه را نصیب خود کرده است.

مطالعه میزان رعایت اصول سازماندهی محتوا، بررسی کارآمدی مدلEFQM و بررسی عوامل موثر بر کیفیت‌های آموزش ضمن خدمت بلند مدت و نیز مقاله‌ای با عنوان بررسی موانع به ‌کار‌گیری کارآمد فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحقیقات دانشجویی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی دیگر مقالات علمی دوفصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت و برنامه‌ریزی در نظام‌های آموزشی را تشکیل داده است.

دانشگاه شهید بهشتی شماره نهم این فصلنامه علمی-پژوهشی را از سوی دانشکده علوم‌تربیتی و روانشناسی و با درج مقالات علمی به چاپ رسانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها