انتشارات رسا، در راستای یکپارچهسازی تغییرات فناورانه، بازار و سازمان کتاب «مدیریت نوآوری» را با ترجمه محمدرضا آراستی و سایر همکاران وی منتشر کرد.-
برای تحقیق درباره نوآوری و به کار بستن آن، بنگاههای اقتصادی باید از دانش، مهارتهای فناورانه و تجربه کافی در مدیریت فرآیند نوآوری برخوردار باشند.
نوآوری، نه تنها در سطح بنگاه، که در سطح فرابنگاهی نیز اهمیت یافته و میرود تا به عنصری کلیدی در سیاستگذاری اقتصادی تبدیل شود؛ تا آنجا که میتوان نوآوری را موتور پیشران اقتصاد مدرن امروز دانست .
کتاب «مدیریت نوآوری» که توسط «جو تید» و «جان بست» به رشته تحریر درآمده است، خوانندگان خود را با مفهوم و فرآیند نوآوری و همچنین اسرار نوآوری موفق در بنگاههای اقتصادی و شبکههای توسعه فناوری آشنا میکند. نویسندگان این کتاب، که از پژوهشگران برجسته مدیریت نوآوری و از مشاوران نامآشنای شرکتهای بزرگ بینالمللی هستند ، توانستهاند مفاهیم پیچیده را به زبانی ساده و همراه با نمونههای کاربردی از دنیای کسبوکار به علاقهمندان انتقال دهند .
مطالعه این کتاب نهتنها برای دانشجویان و محققان دانشگاهی بلکه برای مدیران و کارشناسان صنعت نیز توصیه شده است.
انتشارات رسا، کتاب«مدیریت نوآوری» را در دوهزار نسخه و در 432 صفحه منتشر کرده و به قیمت 220 هزار ریال به فروش میرساند.
نظر شما