یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
مراسم جزءخوانی با حضور قاریان بین‌المللی

مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: معاونت فرهنگی این مسجد در نظر دارد در ماه مبارک رمضان برای سومین سال مراسم جزءخوانی قرآن را با حضور قاریان بین‌المللی برپا کند.-

ابراهیم صدوقی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این‌که تاکنون از مراسم جزءخوانی استقبال مطلوبی صورت گرفته است، اظهار کرد: مسجد جمکران در روزهای معمول ماه مبارک رمضان میزبان اهالی استان قم است اما در شب‌های قدر علاوه بر ساکنان این منطقه، مسجد جمکران میزبان افراد علاقه‌مند سراسر کشور هم می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین مسابقه کتابخوانی «در کوچه‌های آدینه» که از نیمه شعبان آغاز شده بود، تا هفدهمین روز ماه رمضان،‌ سالروز احداث این مسجد به دستور امام زمان (عج) ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به این‌که در شب‌های چهارشنبه و جمعه در این مسجد دعای توسل خوانده می‌شود، گفت: در هفدهمین روز ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم و شب شعر انتظار برپا خواهد شد. در این روز قاریان بین‌المللی و شاعران پیشکسوت و جوان از سراسر ایران در صحن مسجد مقدس جمکران گردهم می‌آیند.

وی افزود: همچنین در لیالی قدر مراسم احیا و قرآن به سر گذاشتن در این مسجد برپا خواهد شد که به ترتیب در هر یک از این شب‌های قدر، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر میرباقری، آیت‌الله سعیدی، تولیت مسجد جمکران و آیت‌الله العظمی سبحانی سخنرانی خواهند کرد.

چهارشنبه(19 تیرماه) حلول ماه مبارک رمضان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط