شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳
توزیع 3 هزار جلد کتاب با موضوع‌های مختلف در استان مركزي

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به مناسبت ماه مبارک رمضان بیش از 3 هزار جلد کتاب با موضوع‌های مختلف میان مراکز متعدد این استان توزیع می‌کند.-

مهدی قاسمی، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: مضامین مذهبی، دینی، تاریخ، ادبیات، کودک و نوجوان، رمان، آموزشی و کمک درسی و علوم اجتماعی محتویات این سه هزار جلد کتاب را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: در میان این آثار، مجموعه‌ای از کتاب‌های ادعیه، نسخه‌های قرآن کریم، مفاتیح‌الجنان، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه نیز توزیع می‌شوند.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: این اداره، کتاب‌های مذکور را میان کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، موسسات قرآنی، مصلا، مراکز اداری مانند بهزیستی، دستگاه‌های دولتی، استانداری و دانشگاه‌ها توزیع می‌شود.

قاسمی ادامه داد: حمایت از ناشران و مولفان، آگاهی‌بخشی مردم از تازه‌های نشر و ارتقای سطح فرهنگ کتابخوانی میان مردم از  اهداف اداره ارشاد استان مرکزی از توزیع این کتاب‌ها به شمار می‌آید.

وی همچنین از برگزاری آیین نقد کتاب ویژه فصل تابستان خبر داد و گفت: اداره ارشاد استان مرکزی در هر فصل از سال به برگزاری مراسم نقد کتاب اقدام می‌کند. کتابی که بعد از ماه مبارک رمضان (ویژه فصل تابستان) به بوته نقد گذاشته خواهد شد، به حوزه مردم‌شناسی مربوط می‌شود. این آیین با حضور مولف و تعدادی از نقادان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط