دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
گفت‌وگوی خداوند با بندگان در «سوره نیاز»

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌رضا زائری، نویسنده و روزنامه‌نگار، گفت: جدیدترین اثرم با عنوان «سوره نیاز» روایت پنج جرعه تشنگی است. زبان این کتاب به تعبیری گفت‌وگوی خداوند با بندگان است و گاهی این گفت‌وگو صمیمانه میان انسان با لطافت و معنویت خاص ماه مبارک رمضان آمیخته می‌شود و یک تجربه جدید در نوع خود به شمار می‌رود.-

به گزارش خبرگزای کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، حجت‌الاسلام محمد‌رضا زائری انتشار کتاب «سوره نیاز» را تلاشی نو برای ایجاد ارتباط معنوی با مخاطبان به ویژه نسل جوان عنوان کرد و افزود: ممکن است مخاطبان درباره فضای غیر‌ رسمی ادبیات دینی این کتاب هم نظراتی داشته باشند اما به نظرم این موضوع یک نقطه قوت برای این کتاب است، زیرا حرکت و نگارش در این موضوعات از حوزه‌هایی است که باید به طور جدی روی آن کار کنیم و ارتباط خود را با نسل جدید با زبان آنان برقرار سازیم.

نویسنده کتاب «سوره نیاز» ادامه داد: متاسفانه در طرح موضوعات دینی به زبان، شکل و جذابیت امروزی مقداری مشکل داریم. از این رو، این کتاب تلاش و تجربه‌ای برای ارتباط گیری با عامه مردم به ویژه نسل جوان است که پیش‌بینی می‌شود مورد استقبال و اقبال عمومی هم قرار گیرد.

زائری افزود: در این کتاب چند بخش را با تعابیر متفاوت به کار برده‌ام، مانند «آلبوم عکس‌هایتان را با خدا ورق بزنید» و «فرشته‌هایتان را بشمارید» که سبک نگارش آن محدود به ماه مبارک رمضان نیست و خارج از این ماه مبارک و زمان‌های دیگر نیز می‌توان از آن استفاده کرد، زیرا با یک ادبیات نرم و لطیف و نثر جدید با مخاطب به دنیای معنویت متصل می‌شود.

کتاب «سوره نیاز» در پنج جرعه مژده دهید، خبری خوش دارم!، آلبوم عکس‌هایتان را با خدا ورق بزنید!، همه مهربان می‌شوند!، فرشته‌هایتان را بشمارید! و شما به اندازه آرزوهایتان بزرگ هستند، نوشته شده است.

این کتاب در ۶۴ صفحه، قطع جیبی و به زودی از سوی انتشارات سروش راهی بازار نشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط