دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲
تقابل سیستم‌های فوتبال کتاب می‌شود

مربی تیم فوتبال پاس همدان از برگردان کتابی با عنوان تقابل سیستم‌های فوتبال خبر داد._

مسعود اقبالی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: محتوای این اثر انواع سیستم‌های چینش بازیکنان فوتبال از گذشته‌های دور تاکنون را دربرمی‌گیرد. همچنین در کتاب تقابل سیستم‌های فوتبال، نقاط ضعف و قدرت سیستم‌ها در تیم‌ها بزرگی که از آن‌ها در فوتبال استفاده می‌کنند، ارایه شده است.

وی با بیان این‌که این کتاب مطالب خوبی را درباره سیستم‌ها به مربیان فوتبال در رده سنی بزرگسالان عرضه می‌کند، ادامه داد: مدتی است ترجمه این اثر به پایان رسیده است و نسخه اصلی آن را در اختیار نشر آوای ظهور قرار داده‌ام که به دلیل مشکلات اقتصادی و نوسانات بازار کاغذ تاکنون منتشر نشده است اما بر اساس گفته ناشر، کتاب تقابل سیستم‌های فوتبال در آینده نزدیک راهی بازار کتاب خواهد شد.

مربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به این‌که مخاطبان این اثر فوتبالیست‌ها و مربیان رده سنی بزرگسالانند، درباره نگارش کتاب خاطرات خود گفت: اکنون به دلیل مربیگری تیم پاس، کتابی در دست تالیف یا ترجمه ندارم اما درصددم در نخستین فرصت خاطراتم را مکتوب کنم.

وی افزود: از سال 1358 در عرصه مربیگری فوتبال فعالیت می‌کنم و از آن سال‌ها تاکنون خاطرات و تجربیات فراوانی دارم که اگر در آینده مربیگری تیمی را برعهده نگیرم، حتما آن‌ها را کتاب می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط