یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
معرفی 252 تن از علمای معاصر در «اختران فضیلت»

دومین جلد از کتاب «اختران فضیلت» به قلم ناصرالدین انصاری قمی به تازگی از سوی نشر دلیل ما منتشر شد. محتوای این کتاب به معرفی زندگی علمی 252 تن از علما و فضلای معاصر می‌پردازد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مجموعه دو جلدی کتاب اختران فضیلت پس از نگارش کتاب‌های اختران قم و اختران فقاهت به رشته تحریر درآمده است. آثار پیشین به معرفی علما و فضلایی که از درجات ویژه‌ای در علم و اصول برخوردار بوده‌اند، اختصاص داشتند و مجموعه دو جلدی اختران فضیلت به شناساندن علما و فضلای معاصر که شاید قدری درجه علمی‌شان پایین‌تر است، اختصاص دارد. 

همچنین بخش‌هایی از دومین جلد کتاب اختران فضیلت به ارایه مطالبی درباره گروهی از فضلای دانشگاهی و غیر معمّم معاصر که تالیفات فراوان و پیشینه حوزوی داشته‌اند، توجه دارد. 

حذف القاب و عناوین و عرضه گزارشی از زندگی علمی و کارنامه پژوهشی این افراد و نیز تصویر آنان در ابتدای هر مقاله، روشی است که نویسنده آن در پیش گرفته است.

جلد نخست کتاب اختران فضیلت در سال 1388 شمسی منتشر شد که در آن 297 تن از علمای معاصر در سال‌های 1372 تا 1386 هجری شمسی معرفی شدند.
 
فهرست اعلام این اثر شامل نام‌ها، شهیدان، پدران و پسران، برادران، کتاب‌ها، مکان‌ها، سازمان‌ها و نهادها و گروه‌ها پایان بخش کتاب اختران فضیلت است.

نخستین چاپ دومین جلد کتاب اختران فضیلت با شمارگان یک هزار نسخه در 920 صفحه و به قیمت 370 هزار ريال به تازگی از سوی نشر دلیل ما راهی بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط