سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳
«آبرنگ» با 28 اثر به نمایشگاه «یاد یار مهربان» می‌آید

انتشارات «آبرنگ» با 28 عنوان کتاب جدید در نمایشگاه «یاد یار مهربان» شرکت می‌کند._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، امیرهوشنگ اقبال‌پور، مدیر انتشارات «آبرنگ» از حضور این انتشارات در نمایشگاه «یاد یار مهربان» خبر داد و اظهار کرد: امسال با 28 عنوان کتاب در این نمایشگاه شرکت خواهیم کرد که مجموعه پنج جلدی «مسابقات ریاضی کانگورو» تالیف سحر گنجو حقیقی یکی از آثار شاخص ما در نمایشگاه یاد یار مهربان است.
 
وی درباره این اثر شاخص گفت: این مولف مجموعه سوال‌هایی را که در مسابقات علمی استرالیا برگزار می‌شود، همراه با پاسخ‌های تشریحی، طبقه‌بندی و بومی‌سازی ارایه کرده است. 

این عضو مجمع ناشران انقلاب اسلامی گفت: این مجموعه پنج جلدی برای مقاطع دوم تا ششم دبستان تهیه شده و از این مولف کتاب دیگری را با عنوان «آموزش کامپیوتر برای کودکان» را هم در نمایشگاه عرضه می‌کنیم. 

اقبال‌پور  با اشاره به معرفی کتاب «کودکان طلاق» نوشته جویا پورپهلوان گفت: مخاطبان اصلی این اثر مربیان مهدکودک، کارشناسان سازمان بهزیستی و حتی قضات دادگستری هستند. 

وی به عرضه دو کتاب دیگر از انتشارات «آبرنگ» در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: کتاب «چالش‌‌های اساسی در کودکان بی‌سرپرست» نوشته حمیدرضا الوند و فاطمه رضایی و همچنین کتاب «آموزش قرآن برای کودکان» تالیف صدیقه اعتمادی‌ نژاد با موضوع آموزش روخوانی قرآن برای این رده سنی به علاقه‌مندان عرضه خواهد شد. 

يازدهمين نمايشگاه ياد يار مهربان، سوم تا نهم آذرماه ازسوی موسسه نشر شهر سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در باغ كتاب تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط