سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴
یار مهربان به یاری مدارس حاشیه تهران می‌رود

یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان در صورت مراجعه نکردن متولیان مدارس مناطق مختلف آموزش و پرورش شهر تهران و استفاده نکردن از اعتبار اهدایی برای خرید کتاب، هزینه‌های درنظر گرفته شده اش صرف مدارس حاشیه تهران خواهد شد تا کتابخانه‌های ضعیف‌تر این مدارس تجهیز شوند._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل  از  ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان، در این نمایشگاه که با حضور ناشران مکتوب کشور برگزار می شود مانند سال‌های گذشته به همه مدارس شهر تهران در هر یک از مقاطع تحصیلی شامل دولتی و غیردولتی اعتباری اختصاص می‌یابد که می‌توانند در خلال بازدید از نمایشگاه نسبت به انتخاب کتاب‌های مورد نیاز واحد آموزشی خود رایگان اقدام کنند. 

بر اساس این گزارش، این امکان برای کلیه مدارس و مدیران فراهم شده است تا اطلاعات تکمیلی مورد نیاز از جمله فهرست ناشران شرکت کننده در نمایشگاه، لیست کتاب‌های مورد تایید رسیده به دبیرخانه نمایشگاه همراه با بها و موضوع و مخاطب مربوط را از طریق مراجعه به پایگاه www.yym.ir مشاهده کنند. در این پایگاه تسهیلات لازم برای جست وجوی انواع کتاب و موضوعات مورد نیاز و تهیه نسخه چاپی فهرست منتخب توسط مدارس وجود دارد. 

مدارس تهران بر اساس جدول زمان بندی حضور مناطق مختلف آموزش و پرورش شهر تهران باید به نمایشگاه مراجعه و از این اعتبار اهدایی استفاده کنند. در دو روز آخر نمایشگاه بررسی می‌شود که چه تعداد از مدارس در موعد مقرر به نمایشگاه مراجعه نکرده و از اعتبار خود استفاده نکردند. در نهایت اعتبار این مدارس به مدارس حاشیه نشین اختصاص می یابد تا صد در صد اعتبارات جذب شود. 

یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان (اهدای کتاب به مدارس تهران با انتخاب مدیران آموزشگاه‌ها) از سوم تا نهم آذرماه در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط