دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷
رولینگ دومین کتابش را با نام مستعار منتشر می‌کند

جی.کی.رولینگ خالق «هری پاتر» که سال پیش با انتشار کتابی جنایی با نام مستعار جنجال آفرید، ‌بار دیگر همین کار را تکرار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از گاردین، رولینگ دومین کتابش را با امضای رابرت گالبرایت و با عنوان «کرم ابریشم» منتشر می‌کند.

«کرم ابریشم» نیز یک کتاب جنایی خواهد بود و بر کشتن یک رمان نویس که شخصیت‌هایی ناخوشایند در رمانش خلق کرده، تمرکز دارد.

این رمان نویس که تقریبا چهره‌ای غرض‌آلود از هر کسی که به او نزدیک بوده، در آثارش ترسیم کرده، برای انتقام‌جویی کشته می‌شود.

«کرم ابریشم» دومین رمان رولینگ درباره یک کارآگاه خصوصی و یک سرباز کهنه کار جنگ به نام کورموران استرایک است . این کارآگاه با دستیار جوانش رابین الاکوت 24 ماه ژوئن از سوی انتشارات لیتل براون روانه بازار نشر می‌شود. ناشر این کتاب را یک اثر جنایی خوشخوان که همه چیز در آن در حال تغییر است، توصیف کرده است.

این کتاب با جستجو برای یافتن رمان نویسی به نام اوون کویین که ناپدید شده، شروع می‌شود. ابتدا همسر او فکر می کند شوهرش چند روزی را دور از خانه سر می‌کند و سرانجام مجبور می‌شود کارآگاهی برای پیدا کردن او استخدام کند.

نتیجه تحقیقات این کارآگاه نشان می‌دهد ناپدید شدن این نویسنده جدیدتر از آنچیزی است که همسرش تصور می کند. این رمان نویس به تازگی دست نوشته‌های یک اثر جدید را که در آن تقریبا همه آشنایانش را غرض آلود معرفی کرده به پایان برده است. اگر این رمان منتشر شود زندگی های زیادی را به نابودی می‌کشاند و این به معنای آن است که آدم‌های زیادی ممکن است در آرزوی ساکت کردن او بوده باشند. پیدا شدن جسد کویین که به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسیده، نشان می‌دهد باید پای قاتلی بیرحم در میان باشد.

«کرم ابریشم» سومین رمان رولینگ برای بزرگسالان است و دومین رمانی خواهد بود که او با نام مستعار گالبرایت به بازار می‌فرستد.

رمان نویسی که مجموعه پرفروش «هری پاتر» را خلق کرده نخستین کتابش برای بزرگسالان را با نام‌ «جای خالی ناگهانی» منتشر کرد. کتاب دوم او با نام «آوای کوکو» با نام مستعار منتشر شد که درباره کشته شدن یک چهره مشهور دنیای مد بود. در این کتاب کارآگاه کورموران استرایک برای نخستین بار ظاهر شد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها