مسئول غرفه این انتشارات در مورد این اثر هنری میگوید: این کتاب که در روزهای اخیر به نمایشگاه رسیده، در این مدت کوتاه با استقبال خوبی مواجه شده است. بیشتر مطالب کتاب در موردشرکت های تبلیغاتی است و در فصل امکانات رسانه به موضوعات روزنامه و مجله، رادیو و تلویزیون و سینما،پوستر،تبلیغات فراگیر و سر بزنگاه (چریکی) و تبلیغات دیجیتال آنلاین میپردازد.
عبداللهی با اشاره به اینکه کتاب در 184 صفحه و با کاغذ گلاسه منتشر شده گفت: بخش مهم کتاب در مورد طراحی برنامه های تبلیغاتی است. در این بخش روشهای راهبردی تحقیق در مورد بازار و گزارشها و دستورکار اجرایی توضیح داده شده و به مفهوم خلاقیت،مدیریت هنری، پژوهش،کمپین ها و تایپوگرافی اشاره شده است.
یکی دیگر از مسوولان غرفه این انتشاراتی با بیان اینکه شرکتهای تبلیغاتی از زمان اولین چاپ بنیان طراحی تبلیغات خلاق درسال 2006 تا امروز در کمپینهای خود نوآوری و ابتکارهای بکر عرضه کردهاند گفت: یکی از دلایل همه کارهایی که امروز عرضه میشود لزوم به کارگیری انواع روشها برای نمایش تبلیغ در مکانهای گوناگون و رو در رو شدن برای گفتوگو با مخاطب است و این کتاب به بررسی چگونگی شرکتهای تبلیغاتی میپردازد که توان عرضه خدمات کامل را دارند و همه نیازهای کارفرمایان را به وسیله خط مشی روشن ارتباطی خود به صورت یکجا برآورده میکند.
انتشارات فرهنگسرای میردشتی افزون بر 200 عنوان کتاب در دو حوزه ایران شناسی و ادبیات نفیس منتشر کرده و با 18 سال سابقه کار یکی از ناشران فعال کتاب های نفیس ایران است. این ناشر در نمایشگاه کتاب بیشتر کتابهایی باموضوع هنری درحوزه گرافیک وگرافیک صنعتی ارایه میکند. کتابهای این نشرچند زبانه است و این آثار مورد توجه توریست ها و گردشگران است.
نظر شما