دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۰۷
بازنويسي فيلمنامه «جلال الدين» اواخر خردادماه به پايان مي رسد

«شهرام اسدي» فيلمساز ، با بيان اينكه بازنويسي نهايي فيلمنامه «جلال الدين» تا يك هفته آينده به پايان مي رسد، گفت: در اين اثر ادبي قصد دارم زندگي جلال الدين محمد بلخي(مولانا) را از زمان تولد تا لحظه مرگ در 10 قسمت 50 دقيقه اي به تصوير بكشم.\

«شهرام اسدي» نويسنده و كارگردان سينما و تلويزيون در توضيح اين مطلب به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)گفت: فيلمنامه مجموعه تلويزيوني «جلال‌الدين» را «رضا مقصودي» به نگارش درآورد و بازنويسي نهايي آن توسط من در حال انجام است و تا اواخر خردادماه جاري به اتمام خواهد رسيد.
 
اين فيلمساز با بيان اينكه فيلمنامه اين اثر ادبي پس از بازنويسي نهايي به شبكه جهاني سحر ارايه مي شود، تصريح كرد: مراحل تهيه و توليد اين مجموعه تلويزيوني به ترتيب: مراحل پيش توليد (6 ماه)، مراحل توليد (6 ماه) و مراحل نهايي نيز (6ماه) پس از توافق نهايي با شبكه جهاني سحر انجام خواهد شد.
 
شهرام اسدي خاطرنشان كرد: در مجموعه تلويزيوني «جلال الدين» قصد دارم زندگي جلال الدين محمد بلخي(مولانا) از زمان تولد تا لحظه مرگش را در 10 قسمت 50 دقيقه به تصوير بكشم.
 
اسدي در پايان يادآورشد: اين مجموعه تلويزيوني بخشي از تاريخ پرافتخار كشورمان را به تصوير مي كشد، به همين منظور از دكورهاي عظيم و لوكيشن هاي ويژه اي بهره خواهيم برد تا زندگي نامه اين چهره ماندگار كشورمان به درستي در قاب تصوير نقش بندد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط