سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۱
فرشته حكمت «آذرخش عشق» را جلوي دوربين برد

توليد فيلم «آذرخش عشق» به كارگرداني «فرشاد فرشته حكمت» از چندي قبل در مركز سيما فيلم شروع شده است. در اين اثر ادبي زندگي جلال‌الدين محمد بلخي(مولانا) از زمان تولد تا لحظه مرگ به تصوير كشيده مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از سايت خبري سيما فيلم، اين فيلم به بهانه بزرگداشت مولانا در دست تهيه است و در لوكيشن‌هايي واقع در استان‌هاي فارس، گيلان، مازندران و شهر چابهار تهيه مي‌شود. 

«فرشاد فرشته حكمت» در حال حاضر، مشغول نگارش فيلمنامه بخش نمايشي اين فيلم است و احتمالاً طي هفته آينده، فيلمنامه اين بخش تحويل مركز سيما فيلم خواهد شد.
 
عوامل گروه توليد در نظر دارند، بخش هايي از اين فيلم را در چند كشور اروپايي تصويربرداري كنند. به همين منظور، در تلاش هستند تا پس از اخذ ويزا و مجوزهاي لازم، اواسط پاييز اين بخش ها جلوي دوربين برود.
 
بخش نمايشي اين پروژه نيز احتمالاً طي شهريور و مهرماه تهيه و توليد خواهد شد. اين بخش با حضور بازيگران و بازسازي فضاهاي مربوط به دوران حيات مولانا جلوي دوربين مي‌رود.
 
در اين فيلم «مسعود امامي» و «مسعود سفلايي» مسؤوليت ضبط تصاوير را به عهده دارند و «محمد ناصري» نيز به عنوان دستيار كارگردان حضور خواهد داشت. 

«آذرخش عشق» توسط فرشاد فرشته حكمت در مركز سيمافيلم تهيه و توليد مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط