سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مصطفی کواکبیان «روشنای انتخاب» را نوشت

جعفر سید، مدیر انتشارات آشنایی از چاپ کتاب «روشنای انتخاب» تالیف مصطفی کواکبیان، نماینده مجلس شورای اسلامی خبر داد.

جعفر سید، مدیر انتشارات آشنایی درباره کتاب تازه به چاپ رسیده «روشنای انتخاب» تالیف مصطفی کواکبیان، نماینده مجلس شورای اسلامی به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: در این کتاب کاندیداها و مردم با قوانین ریاست‌جمهوری و شوراها آشنا می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه تلاش بسیاری کرده تا کتاب را به موقع منتشر کند، درباره محتویات آن افزود: کتاب شامل پنج فصل است که فصل نخست اصول و مبانی حاکم بر انتخابات، فصل دوم به ویژگی‌های مشترک داوطلبان انتخابات مجلس، در فصل سوم به ویژگی‌های اختصاصی داوطلبان انتخاباتی، در فصل چهارم به شرایط اختصاصی داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا و در فصل پنجم به سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری درباره انتخابات سخن گفته است.
 
                  

مدیر انتشارات آشنایی با مراجعه به پیشگفتار کتاب ادامه داد: هرگونه بحثی از نظام دموکراتیک و سیستم دموکراسی منجر به بحث انتخابات خواهد شد و انتخابات سالم، عادلانه، آزاد، رقابتی و مطلوب هم زمانی در بهترین حالت ممکن برگزار می‌شود که کاملا «قانونمند» باشد و همه اجزای مربوط به انتخابات اعم از ناظران، مجریان، دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی تبلیغاتی، احزاب، ستادها، نامزدها و طرفداران داوطلبان انتخاباتی همه و همه در چارچوب قانون عمل کنند. 

جعفر سید درباره شمارگان کتاب اظهار کرد: کتاب در 10 هزار نسخه به چاپ رسیده و سه روز پس از انتشار بیش از 5هزار نسخه آن توزیع شده و امید است که سایر شمارگان آن هم با توجه به فضای انتخابات کشور مورد استقبال قرار گیرد.

کتاب «روشنای انتخاب» تالیف مصطفی کواکبیان در 208 صفحه، شمارگان 10 هزار نسخه و به بهای 14 هزار تومان از سوی انتشارات آشنایی راهی بازار کتاب شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها