دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
مصوبات جدید هیات انتخاب و خرید کتاب اعلام شد

مصوبات جلسه پانصد و هفتاد و نهم هیات انتخاب و خرید کتاب اعلام و خرید بیش از 16 میلیارد ریال کتاب از ناشران مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(‌ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسه 579 هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خرید 470 عنوان کتاب در 80 هزار و 50 نسخه به مبلغ کل 16 میلیارد و 125 میلیون و 200 هزار ریال برای خرید کتاب به تصویب رسید.

عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیات انتخاب و خرید کتاب به  نشانی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book  بارگذاری شده است.

مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:
الف) ناشران محترم بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی‌شان همراه با کتاب‌های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در: جاده مخصوص کرج، کیلومتر ١٠، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، تلفن: ٥١-٤٤٥٤٥١٤٩، مراجعه کنند و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق ٣٢٥)، مدارک زیر را به مسئول ذی‌ربط تحویل دهند:

 ١-رسید انبار ٢ برگی (نسخه ذی حسابی و امور مالی)

 ٢-کپی پروانه نشر معتبر‌(در زمان دریافت حواله، پروانه نشر حداقل تا ٢ ماه آینده دارای اعتبار باشد) کپی کارت ملی و کپی شناسنامه ناشر

 ٣- فاکتور فروش رسمی سربرگ ناشر

 ٤-اعلام شماره حساب در یکی از بانک‌های ملی به نام صاحب پروانه نشر

 ٥-ارائه تصویر کد اقتصادی (سازمان ها، شرکت ها و موسسات)

ب) ناشرانی که بخشی از مصوبات‌شان جزو انتخاب‌های کانون فرهنگی مساجد است، قبل از مراجعه به انبار عمومی، برای تحویل عناوین مربوطه، به انبار این نهاد واقع در جاده مخصوص کرج، تهرانسر، بلوار گلها، مجتمع سازمان نهضت سواد آموزی، انبار مرکزی ستاد اقامه نماز (آقای بی‌پروا)، تلفن: ٤٤٥١٩٢٣٢ و ١٤٧٤٤٠١-٠٩١٢ مراجعه کنند.

ج) ناشران محترم هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت‌های احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.

د) مهلت مراجعه به انبار و تحویل کتاب و مدارک تا ٣ ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو باتوجه به اقتضائات اداری - مالی  معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد.

ه) شماره‌ تماس‌های زیر برای پاسخگویی به پرسش‌های احتمالی ناشران اعلام شده است. 

دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسات  ٣٨٥١٣٠٤٩ ، دفتر تنظیم حواله خرید کتاب ٣٨٥١٢٨٥٠ و دفتر امور مالی   ٣٨٥١٢٩٩٤     

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها